@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Haha. Elevhemstävlingen är rätt så tråkig så länge inte Klassrummet är öppen x] Skulle inte någon av er öppna den och ha ett kärleksquiz eller något?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Det är inte så mycket. Kolla vid den här tiden. 2016-06-01 - 2016-10-31 BTW Har jag missat något Mugglis?? Eller registrerades inte elevhemstävlingen i Januari??? Står att den fortfarande pågår och "inget slutdatum är bestämt"..? what did I miss?? Whaaat theee...? Har aldrig märkt att dom inte alltid är samma datum. Läskigt. 13 feb, 2018 20:07 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Haha. Elevhemstävlingen är rätt så tråkig så länge inte Klassrummet är öppen x] Skulle inte någon av er öppna den och ha ett kärleksquiz eller något? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Det är inte så mycket. Kolla vid den här tiden. 2016-06-01 - 2016-10-31 BTW Har jag missat något Mugglis?? Eller registrerades inte elevhemstävlingen i Januari??? Står att den fortfarande pågår och "inget slutdatum är bestämt"..? what did I miss?? Whaaat theee...? Har aldrig märkt att dom inte alltid är samma datum. Läskigt. Ingen aning. Men det låter som något vi skulle kunna göra... :']
13 feb, 2018 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Då ska jag den här gången hålla koll på ögatSkrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Haha. Elevhemstävlingen är rätt så tråkig så länge inte Klassrummet är öppen x] Skulle inte någon av er öppna den och ha ett kärleksquiz eller något? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Det är inte så mycket. Kolla vid den här tiden. 2016-06-01 - 2016-10-31 BTW Har jag missat något Mugglis?? Eller registrerades inte elevhemstävlingen i Januari??? Står att den fortfarande pågår och "inget slutdatum är bestämt"..? what did I miss?? Whaaat theee...? Har aldrig märkt att dom inte alltid är samma datum. Läskigt. Ingen aning. Men det låter som något vi skulle kunna göra... :'] 13 feb, 2018 20:09 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Då ska jag den här gången hålla koll på ögat Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Haha. Elevhemstävlingen är rätt så tråkig så länge inte Klassrummet är öppen x] Skulle inte någon av er öppna den och ha ett kärleksquiz eller något? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Det är inte så mycket. Kolla vid den här tiden. 2016-06-01 - 2016-10-31 BTW Har jag missat något Mugglis?? Eller registrerades inte elevhemstävlingen i Januari??? Står att den fortfarande pågår och "inget slutdatum är bestämt"..? what did I miss?? Whaaat theee...? Har aldrig märkt att dom inte alltid är samma datum. Läskigt. Ingen aning. Men det låter som något vi skulle kunna göra... :'] Tror nog en tid sätts ut såfall! Om det nu är ett "Officiellt Event" dvs.
13 feb, 2018 20:09 |
|
AlexZz
Elev |
Once again, jag har varit borta i... vet inte ens hur länge men jag kommer alltid tillbaka till mugglis om det ändå bara handlar om en dag eller så... wtf... *shakes head at myself*
waddup? . .
13 feb, 2018 21:04 |
|
Borttagen
|
Det är Annie Lupin!
13 feb, 2018 21:54 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av AlexZz: Once again, jag har varit borta i... vet inte ens hur länge men jag kommer alltid tillbaka till mugglis om det ändå bara handlar om en dag eller så... wtf... *shakes head at myself* waddup? hej i kinda miss u
13 feb, 2018 22:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är Annie Lupin! Lovely name.. ) 13 feb, 2018 22:07 |
|
Borttagen
|
13 feb, 2018 22:10 |
|
Scorperion
Elev |
13 feb, 2018 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen