@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vi fick semlor på jobbet. Jag tog nästan först av alla. Jag valde den fulaste, som hade ett buckligt och trasigt ”lock” med minst florsocker på. Jag tyckte liksom synd om den på nåt sätt. Såg mig själv i den.
Sen åt jag ju upp den, så SÅ mycket ömhet kanske jag inte kände ändå... 13 feb, 2018 16:32 |
|
Borttagen
|
Har nu läst ut boken som jag inte förstod typ. Utgår från att det var ett bra slut.
13 feb, 2018 17:41 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Frivolt: VARFÖÖÖR går det inte o få tillbaka gamla snapchat helt plötsligt???? HATAR den nya funktsionen. fattar inte ett skit av hur man gör. -.- och hittar ingen info heller om hur man gör. Varför ska snapchat göra en uppdatering??? lixom, INGEN gillar den.... kan de inte ta tillbaka den gamla?! -.- ffs Jag har fortfarande inte uppdaterat den... Tror inte jag vågar heller. Men jag är ändå typ nyfiken på hur det ser ut för folk verkar ha gjort så himla stor grej av det x) Min mobil uppdaterade den av sig själv -.- sjukt sur haha !! gör INTE det! alltså uppdatera INTE !! nya versioner suger 13 feb, 2018 17:42 |
|
Solkatten
Elev |
#throwback
Liam hade fan samma frisyr som Harry hahaha. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 feb, 2018 18:25 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Salem: Skrivet av Kintsugi: MUGGLIIIIIIIIS ♥ Hade jag kunnat hade jag gett dig choklad, för det är sånt man gör i Japan när man vill visa att man gillar sin partner på alla ♥-dag. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Det gör man väl överallt ♥♥♥♥ HAHAHAHHA INSÅG ATT DET ÄR I MORGON. Orkar inte. Är i helt fel tidszon och tänker feeel feeeel feeeel XD XD XD XD XD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 feb, 2018 18:51 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Salem: Skrivet av Kintsugi: MUGGLIIIIIIIIS ♥ Hade jag kunnat hade jag gett dig choklad, för det är sånt man gör i Japan när man vill visa att man gillar sin partner på alla ♥-dag. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Det gör man väl överallt ♥♥♥♥ HAHAHAHHA INSÅG ATT DET ÄR I MORGON. Orkar inte. Är i helt fel tidszon och tänker feeel feeeel feeeel XD XD XD XD XD Hahahahha tänkte nästan det..
13 feb, 2018 18:58
Detta inlägg ändrades senast 2018-02-13 kl. 20:02
|
|
Lazarus
Prefekt |
Har fått influensa och är så seg. Så fort jag lägger mig ner så känns det som att jag mår för bra för att ligga i sängen, men så fort jag ställer mig upp och försöker gå så blir jag yr och måste sätta/lägga mig ner igen. Ugh.
Aja, ska kolla lite youtube iaf. Tror jag ska se Mumin ikväll.
13 feb, 2018 20:01 |
|
Salem
Lärare |
BTW Har jag missat något Mugglis?? Eller registrerades inte elevhemstävlingen i Januari??? Står att den fortfarande pågår och "inget slutdatum är bestämt"..? what did I miss??
13 feb, 2018 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Det är inte så mycket. Kolla vid den här tiden. 2016-06-01 - 2016-10-31 BTW Har jag missat något Mugglis?? Eller registrerades inte elevhemstävlingen i Januari??? Står att den fortfarande pågår och "inget slutdatum är bestämt"..? what did I miss?? 13 feb, 2018 20:03 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Det är inte så mycket. Kolla vid den här tiden. 2016-06-01 - 2016-10-31 BTW Har jag missat något Mugglis?? Eller registrerades inte elevhemstävlingen i Januari??? Står att den fortfarande pågår och "inget slutdatum är bestämt"..? what did I miss?? Whaaat theee...? Har aldrig märkt att dom inte alltid är samma datum. Läskigt.
13 feb, 2018 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen