@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
12 feb, 2018 16:37 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Frivolt: Finns Starbucks i sverige? xD Ja, i lite större städer i alla fall nice Ja, definitivt i Stockholm då jag besökt en och jag bara antar att det finns i Göteborg med Wohoo hahaha du får ta och besöka ett när du har möjlighet helt enkelt
12 feb, 2018 16:41 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Frivolt: Finns Starbucks i sverige? xD Ja, i lite större städer i alla fall nice Ja, definitivt i Stockholm då jag besökt en och jag bara antar att det finns i Göteborg med Wohoo hahaha du får ta och besöka ett när du har möjlighet helt enkelt Jag trodde det fanns överallt... Jag är liiite efter typ! Varför stava rätt när man kan stava fel? 12 feb, 2018 16:53 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Frivolt: Finns Starbucks i sverige? xD Ja, i lite större städer i alla fall nice Ja, definitivt i Stockholm då jag besökt en och jag bara antar att det finns i Göteborg med Wohoo hahaha du får ta och besöka ett när du har möjlighet helt enkelt Jag trodde det fanns överallt... Jag är liiite efter typ! Efter en google-sökning så har jag fått reda på att det finns 14 st i Sverige: 1 i Uppsala, 1 i Göteborg, 1 i Västerås och resten i Stockholmstrakterna (i princip).
12 feb, 2018 16:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Choixpeau: Den har jag ju läst, minns inte mycket men jag tyckte den var riktigt bra... Fast jag var också 11 Skrivet av Borttagen: Den heter Smutsskallarnas beskyddare och jag gör mitt bästa för att förtränga att den ens existerar ... Jag skrev den när jag var 11 så den är ganska väldigt hemsk. x) tjenare Choixpeau, vad hette den där stora ff:sen du skrev för något / några år sedan? 12 feb, 2018 17:51 |
|
Salem
Lärare |
12 feb, 2018 18:19 |
|
Vapor
Elev |
12 feb, 2018 19:18 |
|
Salem
Lärare |
12 feb, 2018 19:24 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Salem: vänta.. Kan man KÖPA vofflor? De visste jag inte hahahMåste köpa våfflor sen... SÅ SUGEN Måste testa det någon gång. Är det bara att öppna och äta eller?
12 feb, 2018 20:16 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Salem: vänta.. Kan man KÖPA vofflor? De visste jag inte hahahMåste köpa våfflor sen... SÅ SUGEN Måste testa det någon gång. Är det bara att öppna och äta eller? Neeej köper pulver som man blandar med vatten o gör smet!!
12 feb, 2018 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen