@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
GRATTIS SEBASTIAN SAMUELSSON TILL SILVRET!!!!!!
12 feb, 2018 14:08 |
|
Borttagen
|
Sitter och läser en bok, är helt beroende av den boken.
Tyvärr är jag värdelös på engelska, men jag måste läsa boken och jag förstår typ inget alls. Men jag utgår från att den är bra. Skrivet av Viloss: .what? Var? Vilken skola går du i?Imorgon ska vi åka skidor med skolan :-) (typ) Alla 8:or i min skola skall åka till romme och åka skidor eftersom att det är skolans idrottsdag. 12 feb, 2018 14:09 |
|
Viloss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sitter och läser en bok, är helt beroende av den boken. Tyvärr är jag värdelös på engelska, men jag måste läsa boken och jag förstår typ inget alls. Men jag utgår från att den är bra. Skrivet av Viloss: .what? Var? Vilken skola går du i?Imorgon ska vi åka skidor med skolan :-) (typ) Alla 8:or i min skola skall åka till romme och åka skidor eftersom att det är skolans idrottsdag. Vi ska åka till en baka i Nyköping,det är lite konstigt att vi ska åka skidor med skolan för skolan är pank (typ) 12 feb, 2018 14:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Viloss: aha, ska på lektion nu, hörs senSkrivet av Borttagen: Sitter och läser en bok, är helt beroende av den boken. Tyvärr är jag värdelös på engelska, men jag måste läsa boken och jag förstår typ inget alls. Men jag utgår från att den är bra. Skrivet av Viloss: .what? Var? Vilken skola går du i?Imorgon ska vi åka skidor med skolan :-) (typ) Alla 8:or i min skola skall åka till romme och åka skidor eftersom att det är skolans idrottsdag. Vi ska åka till en baka i Nyköping,det är lite konstigt att vi ska åka skidor med skolan för skolan är pank (typ) 12 feb, 2018 14:15 |
|
Mc Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Viloss: aha, ska på lektion nu, hörs sen Skrivet av Borttagen: Sitter och läser en bok, är helt beroende av den boken. Tyvärr är jag värdelös på engelska, men jag måste läsa boken och jag förstår typ inget alls. Men jag utgår från att den är bra. Skrivet av Viloss: .what? Var? Vilken skola går du i?Imorgon ska vi åka skidor med skolan :-) (typ) Alla 8:or i min skola skall åka till romme och åka skidor eftersom att det är skolans idrottsdag. Vi ska åka till en baka i Nyköping,det är lite konstigt att vi ska åka skidor med skolan för skolan är pank (typ) Inte jag...
![]()
12 feb, 2018 14:34 |
|
Frivolt
Elev |
Finns Starbucks i sverige? xD
12 feb, 2018 16:24 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
12 feb, 2018 16:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Frivolt: Finns Starbucks i sverige? xD Ja, i lite större städer i alla fall nice 12 feb, 2018 16:29 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Frivolt: Finns Starbucks i sverige? xD Ja, i lite större städer i alla fall nice Ja, definitivt i Stockholm då jag besökt en och jag bara antar att det finns i Göteborg med
12 feb, 2018 16:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Frivolt: Finns Starbucks i sverige? xD Ja, i lite större städer i alla fall nice Ja, definitivt i Stockholm då jag besökt en och jag bara antar att det finns i Göteborg med Wohoo 12 feb, 2018 16:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen