@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
tjenare Choixpeau, vad hette den där stora ff:sen du skrev för något / några år sedan?
12 feb, 2018 13:25 |
|
Vapor
Elev |
12 feb, 2018 13:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vapor: Använd pekfingret =)The struggle när man ska scrolla på sin musplatta men man har ett plåster på långfingret 12 feb, 2018 13:36 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: Använd pekfingret =) The struggle när man ska scrolla på sin musplatta men man har ett plåster på långfingret Förlåt uttryckte mig dåligt, behöver två fingrar då det är en laptop och det är opraktiskt att använda två fingrar som inte är pekfinger+långfinger xD
12 feb, 2018 13:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vapor: aha, använd pekfinger+ringfingerSkrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: Använd pekfingret =) The struggle när man ska scrolla på sin musplatta men man har ett plåster på långfingret Förlåt uttryckte mig dåligt, behöver två fingrar då det är en laptop och det är opraktiskt att använda två fingrar som inte är pekfinger+långfinger xD 12 feb, 2018 13:38 |
|
Vapor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: aha, använd pekfinger+ringfinger Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: Använd pekfingret =) The struggle när man ska scrolla på sin musplatta men man har ett plåster på långfingret Förlåt uttryckte mig dåligt, behöver två fingrar då det är en laptop och det är opraktiskt att använda två fingrar som inte är pekfinger+långfinger xD the struggle, the horror
12 feb, 2018 13:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vapor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: aha, använd pekfinger+ringfinger Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: Använd pekfingret =) The struggle när man ska scrolla på sin musplatta men man har ett plåster på långfingret Förlåt uttryckte mig dåligt, behöver två fingrar då det är en laptop och det är opraktiskt att använda två fingrar som inte är pekfinger+långfinger xD the struggle, the horror Skrivet av Vapor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: aha, använd pekfinger+ringfinger Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: Använd pekfingret =) The struggle när man ska scrolla på sin musplatta men man har ett plåster på långfingret Förlåt uttryckte mig dåligt, behöver två fingrar då det är en laptop och det är opraktiskt att använda två fingrar som inte är pekfinger+långfinger xD the struggle, the horror Skrivet av Vapor: sitter på min chomebookSkrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: aha, använd pekfinger+ringfinger Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vapor: Använd pekfingret =) The struggle när man ska scrolla på sin musplatta men man har ett plåster på långfingret Förlåt uttryckte mig dåligt, behöver två fingrar då det är en laptop och det är opraktiskt att använda två fingrar som inte är pekfinger+långfinger xD the struggle, the horror 12 feb, 2018 13:40 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: Den heter Smutsskallarnas beskyddare och jag gör mitt bästa för att förtränga att den ens existerar ... Jag skrev den när jag var 11 så den är ganska väldigt hemsk. x)tjenare Choixpeau, vad hette den där stora ff:sen du skrev för något / några år sedan? aaaaaa 12 feb, 2018 14:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Choixpeau: Ja, så hette den, jag bevakade ju den förut =) Skrivet av Borttagen: Den heter Smutsskallarnas beskyddare och jag gör mitt bästa för att förtränga att den ens existerar ... Jag skrev den när jag var 11 så den är ganska väldigt hemsk. x) tjenare Choixpeau, vad hette den där stora ff:sen du skrev för något / några år sedan? Så hemsk var den inte. 12 feb, 2018 14:07 |
|
Viloss
Elev |
Imorgon ska vi åka skidor med skolan :-)
12 feb, 2018 14:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen