@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Leser fan army Potter?Jag har nog hjärntvättat min broder lite... x) Jag gav honom min ena Slytherinslips (som jag från början hade köpt till honom), sen bad han pappa om att få låna en vit skjorta och nu vill han samla plagg till en hel Hogwartsuniform 11 feb, 2018 22:02 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Leser fan army Potter? Jag har nog hjärntvättat min broder lite... x) Jag gav honom min ena Slytherinslips (som jag från början hade köpt till honom), sen bad han pappa om att få låna en vit skjorta och nu vill han samla plagg till en hel Hogwartsuniform Japp. Eller pappa har läst för honom
11 feb, 2018 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Bra! Alla ska läsa Army Potter!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Leser fan army Potter? Jag har nog hjärntvättat min broder lite... x) Jag gav honom min ena Slytherinslips (som jag från början hade köpt till honom), sen bad han pappa om att få låna en vit skjorta och nu vill han samla plagg till en hel Hogwartsuniform Japp. Eller pappa har läst för honom 11 feb, 2018 22:06 |
|
Borttagen
|
Det är så skönt att träna
Jag tränar hemma med youtube-videor, hasfit heter en kanal som är bra, de har jättemycket olika sorts träning på olika nivåer, längd, syfte, intensivitet. Jag började med 30 min tre gånger per vecka men ska utöka till fem ggr/vecka, kanske lite kortare pass om jag kommer hem senare. Vardagsmotionerar mycket också och äter övervägande nyttigt Jag är så förvånad, jag har aldrig tyckt träning (förutom promenader) varit kul innan! :o och det är så skönt att göra det hemma, kanske blir det gym i framtiden men jag är alldeles för obekväm med det i nuläget. Har lyxen att ha ett gym på jobbet jag får låna gratis (det är för patienter, men när mottagningen stängt får personalen också), det blir väl nästa steg. Fan vad bra min kropp och hjärna börjar må! 11 feb, 2018 22:57 |
|
Scorperion
Elev |
12 feb, 2018 00:15 |
|
Klaestron
Elev |
12 feb, 2018 08:09 |
|
Salem
Lärare |
När man investerar mycket i duellklubben på trollformeluttal och trollstavsrörelse och typ varje gång man gör en formel så ba "En ganska dålig träff, BLABLABLABLA förlorade 2 hp" man ba :--------------------)
Examinerades fan från Hogwarts för 3 år sedan jag ska kunna träffa hårdare än så!!!!!! ORIMLIGT
12 feb, 2018 11:04 |
|
Scorperion
Elev |
Jag lade ut en Philkas teckning på insta igårkväll. Och James Paxton (Lukas) gillade den. Jag är död!
12 feb, 2018 11:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Vet du, när jag möter dig, Erfa och themarauder så brukar jag få en dålig träff med incendo, typ mellan 2-8 faktisk. Det kallar jag orimligt. När man investerar mycket i duellklubben på trollformeluttal och trollstavsrörelse och typ varje gång man gör en formel så ba "En ganska dålig träff, BLABLABLABLA förlorade 2 hp" man ba :--------------------) Examinerades fan från Hogwarts för 3 år sedan jag ska kunna träffa hårdare än så!!!!!! ORIMLIGT Skrivet av Klaestron: DU har fått en av mig =)Dags att börja skicka dvärgar! 12 feb, 2018 13:20 |
|
Choixpeau
Elev |
Jag skriver detta från ett tåg, vilket känns väldigt exotiskt.
aaaaaa 12 feb, 2018 13:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen