Tonks fanclub
Forum > Off Topic > Klubbar > Tonks fanclub
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Jag började med danska i ettan... OMG! JAG ÄR 8 DELS DANSK!!!♥ OMG! Jag borde egentligen varit halvdansk, men min morfar är från serbien och jag är därför 1/4 dansk. DANSK POWEEEE!♥ DAN-DAN-DAN DANISH! Men Gud vad jag blev glad när jag hörde att nån hade släkt från Danmark!♥ Men det är klart! Lite jobbigt blir det när man ska gå på Kalmar slottxD Mina kusiner (svenska sidan) bodde i Kalmar innan xD Ja vad kul!♥ Men liksom man kommer in där i slottet och så är det temat: "Krig mot danskarna"xD MAn bah....: Eh......... Okeeeej?xD♥ I Helsingør står det ett monument om svenskarna som tog danskarna över sundet... Svenskarnas svar:Krig mot danskarna Ja.... Man blir ganska irriterad Uggla? 3 sep, 2015 20:50 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Jag började med danska i ettan... OMG! JAG ÄR 8 DELS DANSK!!!♥ OMG! Jag borde egentligen varit halvdansk, men min morfar är från serbien och jag är därför 1/4 dansk. DANSK POWEEEE!♥ DAN-DAN-DAN DANISH! Men Gud vad jag blev glad när jag hörde att nån hade släkt från Danmark!♥ Men det är klart! Lite jobbigt blir det när man ska gå på Kalmar slottxD Mina kusiner (svenska sidan) bodde i Kalmar innan xD Ja vad kul!♥ Men liksom man kommer in där i slottet och så är det temat: "Krig mot danskarna"xD MAn bah....: Eh......... Okeeeej?xD♥ I Helsingør står det ett monument om svenskarna som tog danskarna över sundet... Svenskarnas svar:Krig mot danskarna Ja.... Man blir ganska irriterad Uggla? YEEES!
3 sep, 2015 20:52 |
|
1233679
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Jag börja i sexan Är det bara min skola som börjar med språk redan i 6an? Många jag känner verkar börja i 7an. Började i 7:an Jag med. Vi börjar med språk föst i 8an men vi läset ju finska och engelska från 3an så Började med engelska i 4:an och finska kan jag bara några få ord eftersom att min släkt är finsk Btw, jag älskar verkligen Finland ♥ Yayy. Jag skulle inte kunna svenska om inte min pappa är från sverige Är fjärdedelsfinsk (stavas det ens så? XD) min farmor är i alla fall från Finland
3 sep, 2015 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Jag börja i sexan Är det bara min skola som börjar med språk redan i 6an? Många jag känner verkar börja i 7an. Började i 7:an Jag med. Vi börjar med språk föst i 8an men vi läset ju finska och engelska från 3an så Började med engelska i 4:an och finska kan jag bara några få ord eftersom att min släkt är finsk Btw, jag älskar verkligen Finland ♥ Yayy. Jag skulle inte kunna svenska om inte min pappa är från sverige Är fjärdedelsfinsk (stavas det ens så? XD) min farmor är i alla fall från Finland 3 sep, 2015 22:14 |
|
1233679
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Jag börja i sexan Är det bara min skola som börjar med språk redan i 6an? Många jag känner verkar börja i 7an. Började i 7:an Jag med. Vi börjar med språk föst i 8an men vi läset ju finska och engelska från 3an så Började med engelska i 4:an och finska kan jag bara några få ord eftersom att min släkt är finsk Btw, jag älskar verkligen Finland ♥ Yayy. Jag skulle inte kunna svenska om inte min pappa är från sverige Är fjärdedelsfinsk (stavas det ens så? XD) min farmor är i alla fall från Finland Okej
4 sep, 2015 07:53 |
|
queenmalfoy
Elev |
Skrivet av 1233679: Jag är verkligen inte från något annat land. Jag är helt svensk, och det är jättetråkigt. Min morfar bodde i Etiopien under sin barndom, men han är också från Sverige.Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Jag börja i sexan Är det bara min skola som börjar med språk redan i 6an? Många jag känner verkar börja i 7an. Började i 7:an Jag med. Vi börjar med språk föst i 8an men vi läset ju finska och engelska från 3an så Började med engelska i 4:an och finska kan jag bara några få ord eftersom att min släkt är finsk Btw, jag älskar verkligen Finland ♥ Yayy. Jag skulle inte kunna svenska om inte min pappa är från sverige Är fjärdedelsfinsk (stavas det ens så? XD) min farmor är i alla fall från Finland Okej ![]()
4 sep, 2015 08:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av queenmalfoy: Skrivet av 1233679: Jag är verkligen inte från något annat land. Jag är helt svensk, och det är jättetråkigt. Min morfar bodde i Etiopien under sin barndom, men han är också från Sverige. Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Jag börja i sexan Är det bara min skola som börjar med språk redan i 6an? Många jag känner verkar börja i 7an. Började i 7:an Jag med. Vi börjar med språk föst i 8an men vi läset ju finska och engelska från 3an så Började med engelska i 4:an och finska kan jag bara några få ord eftersom att min släkt är finsk Btw, jag älskar verkligen Finland ♥ Yayy. Jag skulle inte kunna svenska om inte min pappa är från sverige Är fjärdedelsfinsk (stavas det ens så? XD) min farmor är i alla fall från Finland Okej VAd tråkigt:/ Jag e finsk, svensk, Thailensk och engelsk typ xD 4 sep, 2015 09:06 |
|
1233679
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: Skrivet av 1233679: Jag är verkligen inte från något annat land. Jag är helt svensk, och det är jättetråkigt. Min morfar bodde i Etiopien under sin barndom, men han är också från Sverige. Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Jag börja i sexan Är det bara min skola som börjar med språk redan i 6an? Många jag känner verkar börja i 7an. Började i 7:an Jag med. Vi börjar med språk föst i 8an men vi läset ju finska och engelska från 3an så Började med engelska i 4:an och finska kan jag bara några få ord eftersom att min släkt är finsk Btw, jag älskar verkligen Finland ♥ Yayy. Jag skulle inte kunna svenska om inte min pappa är från sverige Är fjärdedelsfinsk (stavas det ens så? XD) min farmor är i alla fall från Finland Okej VAd tråkigt:/ Jag e finsk, svensk, Thailensk och engelsk typ xD Lyckost dig!
4 sep, 2015 14:09 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: Skrivet av 1233679: Jag är verkligen inte från något annat land. Jag är helt svensk, och det är jättetråkigt. Min morfar bodde i Etiopien under sin barndom, men han är också från Sverige. Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Jag börja i sexan Är det bara min skola som börjar med språk redan i 6an? Många jag känner verkar börja i 7an. Började i 7:an Jag med. Vi börjar med språk föst i 8an men vi läset ju finska och engelska från 3an så Började med engelska i 4:an och finska kan jag bara några få ord eftersom att min släkt är finsk Btw, jag älskar verkligen Finland ♥ Yayy. Jag skulle inte kunna svenska om inte min pappa är från sverige Är fjärdedelsfinsk (stavas det ens så? XD) min farmor är i alla fall från Finland Okej VAd tråkigt:/ Jag e finsk, svensk, Thailensk och engelsk typ xD Lyckost dig! Ja lite tråkigt är det ju! Men det är ju kul att kunna träffa sin släkt oftare då! Jag är Dansk/Skottish/svensk!
4 sep, 2015 15:31 |
|
Lolly!!
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: Skrivet av 1233679: Jag är verkligen inte från något annat land. Jag är helt svensk, och det är jättetråkigt. Min morfar bodde i Etiopien under sin barndom, men han är också från Sverige. Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av 1233679: Jag börja i sexan Är det bara min skola som börjar med språk redan i 6an? Många jag känner verkar börja i 7an. Började i 7:an Jag med. Vi börjar med språk föst i 8an men vi läset ju finska och engelska från 3an så Började med engelska i 4:an och finska kan jag bara några få ord eftersom att min släkt är finsk Btw, jag älskar verkligen Finland ♥ Yayy. Jag skulle inte kunna svenska om inte min pappa är från sverige Är fjärdedelsfinsk (stavas det ens så? XD) min farmor är i alla fall från Finland Okej VAd tråkigt:/ Jag e finsk, svensk, Thailensk och engelsk typ xD Lyckost dig! Ja lite tråkigt är det ju! Men det är ju kul att kunna träffa sin släkt oftare då! Jag är Dansk/Skottish/svensk! Jag är typ hel svensk men jag har släkt som bor i Italien, Kanada, Norge och Finland m.m men de har flyttat dit... Jag vet nt vad jag ska skriva här sååå, hejdå gissar jag? hahah xD 4 sep, 2015 15:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen