Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 250 251 252 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag sov, djupt

22 aug, 2013 11:13

Borttagen

Avatar


jag gick upp till kelly och in i hennes rum, jag satte mig brevid henne och höll i hennes hand ''kelly'' viskade jag

22 aug, 2013 11:20

Borttagen

Avatar


Jag hörde något djup in i huvudet
" Sjung för henne " sa en läkare som satte in dropp på mig

22 aug, 2013 11:24

Borttagen

Avatar


(det betyder: ''kelly min älskling vakna,snälla!, du betyder ALLT för mig, snälla vakna ,förlåt för det med luke, men jag ber dig , vakna!''


'' ケリーは私の赤ちゃんが目を覚ます、!、あなたは私にすべてを意味してください、ルークとそれのために申し訳ありませんが、目を覚ます、私はお聞き、目を覚ますてください!''

sjöng jag svagt

22 aug, 2013 11:30

Detta inlägg ändrades senast 2013-08-22 kl. 11:32
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


( Kan du japanska?)

Jag öppnade ögonen men stängde dom fort igen

22 aug, 2013 11:32

Borttagen

Avatar


(det du )

Jag började gråta

22 aug, 2013 11:32

Borttagen

Avatar


( Jag kan franska )

En sköterska kom in med en filt i armarna
" Vill du se honom?" Sa sköterskan

22 aug, 2013 11:35

Borttagen

Avatar


ja'' sa jag och fortsatte gråta

22 aug, 2013 11:43

Borttagen

Avatar


Hon gav bebisen till Mas
Den hade stora klarblå ögon och tunt blont hår, han log

22 aug, 2013 13:29

Borttagen

Avatar


''masaya!'' sa jag och torkade bort tårarna, jag la han på kelly

22 aug, 2013 13:32

1 2 3 ... 250 251 252 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.