Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
22 aug, 2013 11:13
|
|
Borttagen
|
jag gick upp till kelly och in i hennes rum, jag satte mig brevid henne och höll i hennes hand ''kelly'' viskade jag
22 aug, 2013 11:20
|
|
Borttagen
|
Jag hörde något djup in i huvudet
" Sjung för henne " sa en läkare som satte in dropp på mig
22 aug, 2013 11:24
|
|
Borttagen
|
(det betyder: ''kelly min älskling vakna,snälla!, du betyder ALLT för mig, snälla vakna ,förlåt för det med luke, men jag ber dig , vakna!''
'' ケリーは私の赤ちゃんが目を覚ます、!、あなたは私にすべてを意味してください、ルークとそれのために申し訳ありませんが、目を覚ます、私はお聞き、目を覚ますてください!''
sjöng jag svagt
22 aug, 2013 11:30
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-22 kl. 11:32
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
( Kan du japanska?)
Jag öppnade ögonen men stängde dom fort igen
22 aug, 2013 11:32
|
|
Borttagen
|
(det du  )
Jag började gråta
22 aug, 2013 11:32
|
|
Borttagen
|
( Jag kan franska )
En sköterska kom in med en filt i armarna
" Vill du se honom?" Sa sköterskan
22 aug, 2013 11:35
|
|
Borttagen
|
ja'' sa jag och fortsatte gråta
22 aug, 2013 11:43
|
|
Borttagen
|
Hon gav bebisen till Mas
Den hade stora klarblå ögon och tunt blont hår, han log
22 aug, 2013 13:29
|
|
Borttagen
|
''masaya!'' sa jag och torkade bort tårarna, jag la han på kelly
22 aug, 2013 13:32
|
Du får inte svara på den här tråden.