Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
''Hon är trög''
jag är jättecoolig älska mig plz 9 nov, 2013 18:51 |
|
Borttagen
|
"varför?" frågade jag och kollade på See. "Och förlåt för förut. Jag tänker inte spionera på dig!"
9 nov, 2013 18:55 |
|
Queen Boo
Elev |
''Bra. Du skulle inte lyckas ändå. Jag är bra på att försvinna spårlöst.
jag är jättecoolig älska mig plz 9 nov, 2013 18:58 |
|
Borttagen
|
Jag ler och säger"Det är sant."
9 nov, 2013 18:58 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag släpar upp Sarah på land.
jag är jättecoolig älska mig plz 9 nov, 2013 19:13 |
|
ginny 23
Elev |
9 nov, 2013 21:13 |
|
Queen Boo
Elev |
''Så vad håller du på med, då? Och idiot kan du vara själv.''
jag är jättecoolig älska mig plz 9 nov, 2013 21:14 |
|
Borttagen
|
Jag tittar på när See och Sarah bråkar med varandra och säger"Sluta! See gå in!"
9 nov, 2013 21:15 |
|
ginny 23
Elev |
9 nov, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
"Gå bara in See! Inget löser sig av det här."
9 nov, 2013 21:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen