Ginny00
Elev
|
Skrivet av EmahS: Okey. så Finn, Emma & Will sjunger The Scientist i ep.4.
KILL ME?! Sämsta jävla skiten.
No offence mot er som gillar dem, men de kan vara de 3 personers röster som jag gillar minst i hela glee. och de kommer förstöra låten.
men EMMA??? nääääeh. -.-' orkar inte..
28 sep, 2012 16:50
|
Savi
Elev
|
Alltså promon för ep 4 - killed me! FY FAN VAD JAG KOMMER GRÅTA!
28 sep, 2012 17:20
|
scarhead
Lärare
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag satt nästan och grät för promon till nästa vecka (oh my dear Klaine)
och tydligen ska något hända med Brittana
DO. NOT. TOUCH. MY. OTP.
28 sep, 2012 17:47
|
Savi
Elev
|
Skrivet av scarhead: Spoiler: Tryck här för att visa!Jag satt nästan och grät för promon till nästa vecka (oh my dear Klaine)
och tydligen ska något hända med Brittana
DO. NOT. TOUCH. MY. OTP.
Spoiler: Tryck här för att visa!Alla kommer typ brytas... kommer inte finnas något par kvar. Eller... kanske brochel. Altså... FML.
28 sep, 2012 17:56
|
scarhead
Lärare
|
Skrivet av Savi: Skrivet av scarhead: Spoiler: Tryck här för att visa!Jag satt nästan och grät för promon till nästa vecka (oh my dear Klaine)
och tydligen ska något hända med Brittana
DO. NOT. TOUCH. MY. OTP.
Spoiler: Tryck här för att visa!Alla kommer typ brytas... kommer inte finnas något par kvar. Eller... kanske brochel. Altså... FML. Spoiler: Tryck här för att visa!alltså åh nej <///3 this is not good. vill att det kan vara som det är, eller kanske att brochel händer för jag älskar brochel, but... DET ÄR BRA SOM DET ÄR
28 sep, 2012 17:57
|
Savi
Elev
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Savi: Skrivet av scarhead: Spoiler: Tryck här för att visa!Jag satt nästan och grät för promon till nästa vecka (oh my dear Klaine)
och tydligen ska något hända med Brittana
DO. NOT. TOUCH. MY. OTP.
Spoiler: Tryck här för att visa!Alla kommer typ brytas... kommer inte finnas något par kvar. Eller... kanske brochel. Altså... FML. Spoiler: Tryck här för att visa!alltså åh nej <///3 this is not good. vill att det kan vara som det är, eller kanske att brochel händer för jag älskar brochel, but... DET ÄR BRA SOM DET ÄR
Spoiler:Tryck här för att visa!jag vet inte vad jag vill längre! jag älskar finchel, kommer alltid älska finchel men rachel verkar må så bra nu och borchel är sååå perfekt och jag vet inte. känner mig så förvirrad och jag kommer inte kunna göra något. och nästa freda kommer jag dö. trro också jga har prov då kommer ju typ sitta och gråta under provet när jag tänker på glee. tänker alltid på glee när jag srkiver prov... 
28 sep, 2012 17:59
|
APELSiiN
Elev
|
Skrivet av scarhead: Spoiler: Tryck här för att visa!Jag satt nästan och grät för promon till nästa vecka (oh my dear Klaine)
och tydligen ska något hända med Brittana
DO. NOT. TOUCH. MY. OTP.
Spoiler: Tryck här för att visa!Santana kommer sjunga en serenad, ''Mine'' av Taylor Swift för Brittany. ♥

28 sep, 2012 18:03
|
Jossan
Elev
|
Jag är lite efter, har precis laddat ner och sett de två första avsnitten på säsong 4 och OH MY GOSH!
Spoiler: Tryck här för att visa!ÄLSKADE ALLT! SPECIELLT BROCHELS TANGO….. *SVIMMADE LITE*

Spana gäna in min fanfiction:
28 sep, 2012 18:09
|
EmahS
Elev
|
Alltså. The Glee Project har fan konstiga "shipnames". De följer inte fansen.
Brachel .... it's Brochel
Artny .... it's Bartie
Samny .... it's Bram
28 sep, 2012 20:29
|
Savi
Elev
|
Skrivet av Jossan: Jag är lite efter, har precis laddat ner och sett de två första avsnitten på säsong 4 och OH MY GOSH!
Spoiler: Tryck här för att visa!ÄLSKADE ALLT! SPECIELLT BROCHELS TANGO….. *SVIMMADE LITE*
Spoiler:Tryck här för att visa!Har Brochel en tango i ettan/tvåan? 
28 sep, 2012 20:43
|
Du får inte svara på den här tråden.