Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disenchanted
Elev |
Har aldrig ätit på Max (tror jag) och det är sällan jag äter på BK, väljer hellre Mac Donalds! Det får bli BK där har jag ändå ätit!
27 nov, 2012 16:21 |
|
APELSiiN
Elev |
27 nov, 2012 16:31 |
|
amanda1104
Elev |
Max
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 nov, 2012 16:34 |
|
SiriusBlack:)
Elev |
MAX!
R.I.P Dobby:( 27 nov, 2012 17:00 |
|
Lily Brown
Elev |
27 nov, 2012 17:01 |
|
Dream
Elev |
Av Burger King och Max var det alltså... Jag har varit i en sådan period då jag inte kunnat äta Burger Kings hamburgare, när jag var yngre åt jag en sådan där barnhamburgare och fick kväljningar. :c Men efter det har mina smaklökar förändrats, jag kunde heller inte äta McDonald's hamburgare förut, men nu är de mina absoluta favoriter ♥ Så jag tror att om jag skulle ge Burger King en chans är det säkert gott, deras pommes är dock väldigt goda :'
( måste bara säga att max hamburgare är överskattade egentligen )
27 nov, 2012 17:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-27 kl. 17:46
|
|
Hannah A
Elev |
max har bättre veggo
it's our choices, that show what we truly are, far more than our abilities. ~Albus Dumbledore 27 nov, 2012 17:46 |
|
MissBellatrix
Elev |
jag känner mig jätte nyttig när jag säger att jag aldrig ätit på nån av de! Men jag olar om vad jag tar, det blev...MAX! : )
Hey there. You come here often? 27 nov, 2012 18:16 |
|
Ginny00
Elev |
Max har godast mat.
27 nov, 2012 18:18 |
|
Starbuck
Elev |
27 nov, 2012 18:55 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen