Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JA!
PUM gillar Snape? 24 dec, 2011 09:56 |
|
Borttagen
|
Ja. ♥
PUM har snö där dom bor? [Hos mig var det mycket snö förra veckan, men allt försvann igår/inatt. 24 dec, 2011 10:59 |
|
Borttagen
|
Nej
PUM gillar kakor? 24 dec, 2011 13:12 |
|
MizzNina
Elev |
Yessiree.. =)
PUM är för mätt? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 24 dec, 2011 14:51 |
|
Borttagen
|
Haha, ja!
PUM älskar att bada i havet? 24 dec, 2011 15:24 |
|
Borttagen
|
Fel.
PUM gillar att äta Pizza? 25 dec, 2011 15:47 |
|
MizzNina
Elev |
Rätt, fast det är sällan.
PUM fick exakt det h*n önskade sig i julklapp? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 25 dec, 2011 16:00 |
|
Borttagen
|
nope
PUM gillar att gå på bio? 25 dec, 2011 16:00 |
|
Borttagen
|
JA!
PUM gillar Malfoy 25 dec, 2011 16:02 |
|
Rawenclaw98
Elev |
25 dec, 2011 16:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen