@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Sitter och kollar på videos om en massa bortskämda ungar som blir skitarga när de inte får som de vill.
Jag har nog aldrig blivit så arg som de blivit för sådana saker. Visst! Jag har frågat om något och mina föräldrar har sagt nej och jag har blivit lite småsur, men inte sådär jättearg som de blir. VISA LITE TACKSAMHET FÖR DET NI REDAN HAR UNGJÄVLAR!!! 11 feb, 2018 18:06 |
|
Borttagen
|
uppdaterat min profilbild nyss!!!
Wow, detta är nog mugglis största tråd med mest inlägg ?!!! 11 feb, 2018 18:21 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
11 feb, 2018 18:42 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Jullan bullan: Någon som är bra på kärleksproblem är i stort behov av hjälp Jag kan vara bra, ibland... Och jag behöver i min tur hjälp! Moraliskt beslut, nån som känner sig väldigt bra på att förstå mitt dilemma, det är typ viktigt! Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 feb, 2018 19:56 |
|
Jullan bullan
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Jullan bullan: Någon som är bra på kärleksproblem är i stort behov av hjälp Jag kan vara bra, ibland... Och jag behöver i min tur hjälp! Moraliskt beslut, nån som känner sig väldigt bra på att förstå mitt dilemma, det är typ viktigt! Vi kanske kan hjälpa varandra Teen Wolf<3<3 11 feb, 2018 19:57 |
|
Scorperion
Elev |
11 feb, 2018 20:02 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Jullan bullan: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Jullan bullan: Någon som är bra på kärleksproblem är i stort behov av hjälp Jag kan vara bra, ibland... Och jag behöver i min tur hjälp! Moraliskt beslut, nån som känner sig väldigt bra på att förstå mitt dilemma, det är typ viktigt! Vi kanske kan hjälpa varandra Yas! Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 feb, 2018 20:18 |
|
Emmi
Prefekt |
En sjuk sak. Jag har gymnasium på 2a & 3e plats nu i alla fall. Och imorgon ska jag välja kurser. Och jag vet inte ens vad det finns för kurser. Slipper jag inte in på min första plats finns det ingen gud.. Jag ska stå ut med att vänta tills 15 Juni på detta. Ääähh
11 feb, 2018 21:14 |
|
Scorperion
Elev |
Jag har nog hjärntvättat min broder lite... x)
Jag gav honom min ena Slytherinslips (som jag från början hade köpt till honom), sen bad han pappa om att få låna en vit skjorta och nu vill han samla plagg till en hel Hogwartsuniform
11 feb, 2018 21:58 |
|
catradora
Elev |
Nu har jag varit sjuk i en vecka, missat fyra prov och dessutom tappat rösten. Älskar mitt liv... :'
11 feb, 2018 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen