@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ravinel
Elev |
10 feb, 2018 23:09 |
|
Scorperion
Elev |
Citat från gaygalan: "Vi uppträdde ju i mello i lördags men det här är nog lite bättre" -Benjamin Ingrosso ♥
10 feb, 2018 23:17 |
|
Solkatten
Elev |
Mamma Mia är en av få musikaler jag faktiskt klarar av att kolla på. De andra är typ Hairspray och HSM haha. Tycker musikaler annars bara är såå tråkiga och irriterande. Stör mig så mycket på de haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 feb, 2018 23:30 |
|
Ravinel
Elev |
Skrivet av Solkatten: Mamma Mia är en av få musikaler jag faktiskt klarar av att kolla på. De andra är typ Hairspray och HSM haha. Tycker musikaler annars bara är såå tråkiga och irriterande. Stör mig så mycket på de haha. Hahah jaa samee, sen är ju ABBA-låtarna perfekta till en sån här musikal, det gör allt bara ännu bättre. Mamma Mia! utan ABBA är som vinter utan snö, det saknar det bra med hela grejen.
10 feb, 2018 23:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av Linos: Jag är skiit sugen på choklad -_- Jag har Lindt excellence extra creamy Jag har chips. Det är bättre än choklad. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 feb, 2018 23:41 |
|
Jullan bullan
Elev |
Någon som är bra på kärleksproblem är i stort behov av hjälp
Teen Wolf<3<3 11 feb, 2018 00:20 |
|
Ithrenniel
Elev |
11 feb, 2018 11:23 |
|
Borttagen
|
Frivolt - 1 tumme till dig idag =)
11 feb, 2018 17:04 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Har det någonsin varit såhär lite aktivitet i denna tråd under ett dygn någonsin? Klockan är 17:08 och det är ändå söndag och detta är liksom det 4:e inlägget för dagen om hur inaktiv denna tråd varit idag.. x)
11 feb, 2018 17:08 |
|
Frivolt
Elev |
11 feb, 2018 17:11 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen