@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Min forumsignatur På riktigt en av de värsta filmer jag sett.. 10 feb, 2018 22:30 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av Borttagen: Min forumsignatur På riktigt en av de värsta filmer jag sett.. ÅÅÅÅH min absoluta favoritfilm/bok, och så hemsk...
10 feb, 2018 22:32 |
|
Linos
Elev |
10 feb, 2018 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: filmen om den dära hemliga världen?Skrivet av Borttagen: en film? Skrivet av Borttagen: Terabitia Skrivet av Borttagen: det är? Min forumsignatur Hon är på gungan dör? Då vet jag vilken film. Gillar den inte så mycket faktiskt. Känner att den är lite kränkande 10 feb, 2018 22:35 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: filmen om den dära hemliga världen?Skrivet av Borttagen: en film? Skrivet av Borttagen: Terabitia Skrivet av Borttagen: det är? Min forumsignatur Hon är på gungan dör? Då vet jag vilken film. Gillar den inte så mycket faktiskt. Känner att den är lite kränkande Neeej varför är den kränkande? :o
10 feb, 2018 22:36 |
|
Ravinel
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av Borttagen: Min forumsignatur På riktigt en av de värsta filmer jag sett.. ÅÅÅÅH min absoluta favoritfilm/bok, och så hemsk... Älskade den filmen, var jättelänge sen jag såg den måste se igen vi har ju den hemma
10 feb, 2018 22:39 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Ravinel: Skrivet av Salem: Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av Borttagen: Min forumsignatur På riktigt en av de värsta filmer jag sett.. ÅÅÅÅH min absoluta favoritfilm/bok, och så hemsk... Älskade den filmen, var jättelänge sen jag såg den måste se igen vi har ju den hemma Ja den är helt fantastisk!
10 feb, 2018 22:39 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: ska köpa en mellomix eller vad de heter, den man la räkningar i och så blev det sådant man kan kasta. Jag läste melonmix. Mm... Frågan är, finns den i rosa? Och sedan tycker jag synd om Hanna, för hon sa att hon skulle slita ut sitt hjärta och lägga den i mellomixen, för det skulle göra mindre ont än elinas svek. Det var väldigt vackert! Varför stava rätt när man kan stava fel? 10 feb, 2018 22:42 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av Salem: Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av Borttagen: Min forumsignatur På riktigt en av de värsta filmer jag sett.. ÅÅÅÅH min absoluta favoritfilm/bok, och så hemsk... Det kom ju så himla plötsligt!! Var inte alls beredd på det hemskaste... 10 feb, 2018 22:42 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av Salem: Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av Borttagen: Min forumsignatur På riktigt en av de värsta filmer jag sett.. ÅÅÅÅH min absoluta favoritfilm/bok, och så hemsk... Det kom ju så himla plötsligt!! Var inte alls beredd på det hemskaste... Nej jag vet.. Såg den när den kom ut som liten, blev helt ärrad typ. Barnfilmer brukar inte göra så..
10 feb, 2018 22:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen