@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Emmi: Hörni, nån hjälp mej!! Heter det bara alla hjärtans dag i Sverige eller heter det vändag också? Bara Alla Hjärtans Dag ^^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 feb, 2018 20:26 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Vildvittra: Tack! ♥3Skrivet av Emmi: Hörni, nån hjälp mej!! Heter det bara alla hjärtans dag i Sverige eller heter det vändag också? Bara Alla Hjärtans Dag ^^
10 feb, 2018 20:32 |
|
Prue
Elev |
Var inte alls pepp på att laga mat (är väl fortfarande inte det egentligen) men blev så sugen på en riktig middag, och har haft/har en dålig dag så tror det skulle få mig på bättre humör. Blir gräddsås, nån potatis i ugn, och en vego biff av något slag.
10 feb, 2018 20:43 |
|
Borttagen
|
ska köpa en mellomix eller vad de heter, den man la räkningar i och så blev det sådant man kan kasta.
10 feb, 2018 20:45 |
|
Frivolt
Elev |
NU ÄR DET QX GAYGALAN PÅ TV4 !!
10 feb, 2018 21:34 |
|
Borttagen
|
10 feb, 2018 21:36 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Min far sitter och tittar på den =)NU ÄR DET QX GAYGALAN PÅ TV4 !! GODNATT Frivolt + Salem!!! Åååh GODNAAATT DUUU ♥ ♥ ♥ DRÖM SÖTT !! 10 feb, 2018 21:37 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Min far sitter och tittar på den =)NU ÄR DET QX GAYGALAN PÅ TV4 !! GODNATT Frivolt + Salem!!! Natti natti!!
10 feb, 2018 21:40 |
|
Borttagen
|
10 feb, 2018 21:45 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Frislå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Skrivet av Frivolt: Min far sitter och tittar på den =)NU ÄR DET QX GAYGALAN PÅ TV4 !! GODNATT Frivolt + Salem!!! BRANAMN OMG!! FRISLÅ ♥ :'D 10 feb, 2018 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen