@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har lite tråkigt nu!!! - någon intresserad?
10 feb, 2018 18:23 |
|
Barry Tråtter
Elev |
10 feb, 2018 18:23 |
|
Borttagen
|
Yay =)
du är väl ironisk? 10 feb, 2018 18:24 |
|
Barry Tråtter
Elev |
10 feb, 2018 18:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Mc Weasley: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Mc Weasley: Skrivet av Solkatten: Skrivet av TheFifthMarauder: Om en månad fyller jag 20 :O Jag fyller 22 år om två månader. Fyller 15 om två månader... Vilket datum? 8/4 Då fyller du år dagen innan mig. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 feb, 2018 18:25
Detta inlägg ändrades senast 2018-02-10 kl. 18:29
|
|
Mc Weasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Mc Weasley: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Mc Weasley: Skrivet av Solkatten: Skrivet av TheFifthMarauder: Om en månad fyller jag 20 :O Jag fyller 22 år om två månader. Fyller 15 om två månader... Vilket datum? 8/4 Då fyller du år dagen innan mig. Yay, bara 4 år och 364 dagar yngre än dig...
![]()
10 feb, 2018 18:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Mc Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mc Weasley: hahaha - Postmord =) Skrivet av Kattbjörn: Haha läste en kommentar på Facebook där någon tyckte att Postnord skulle ta bort all maskinsortering och bara sortera posten manuellt XD Då kan vi snacka om förhöjda priser och längre leveranstider.... Postnord= Postmord... Det kan också hända att man får någon annans paket! Strax innan jul hämtade jag ut två paket fast jag egentligen hade beställt ett. Tyckte det var konstigt varför det var två paket ihoptejpade med varandra. När jag kom hem såg jag att jäkla Postnord tydligen hade tejpat ihop mitt paket med ett paket som tillhörde någon annan! Hur lyckas man ens?! De kan väl ändå kolla adresserna innan de tejpar ihop två paket omg. Dennes paket fick lämnas tillbaka till posten.. x) #fail "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 feb, 2018 18:33
Detta inlägg ändrades senast 2018-02-10 kl. 18:35
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Det har hänt att jag beställde ett paket till julafton. Jag bor söder om stockholm, men mitt paket fraktades till Sundsvall Skrivet av Mc Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mc Weasley: hahaha - Postmord =) Skrivet av Kattbjörn: Haha läste en kommentar på Facebook där någon tyckte att Postnord skulle ta bort all maskinsortering och bara sortera posten manuellt XD Då kan vi snacka om förhöjda priser och längre leveranstider.... Postnord= Postmord... Det kan också hända att man får någon annans paket! Strax innan jul hämtade jag ut två paket fast jag egentligen hade beställt ett. Tyckte det var konstigt varför det var två paket ihoptejpade med varandra. När jag kom hem såg jag att jäkla Postnord tydligen hade tejpat ihop mitt paket med ett paket som tillhörde någon annan! Hur lyckas man ens?! De kan väl ändå kolla adresserna innan de tejpar ihop två paket omg. Lämnade tillbaka dennes paket till posten.. x) #fail 10 feb, 2018 18:34 |
|
Mc Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Det har hänt att jag beställde ett paket till julafton. Jag bor söder om stockholm, men mitt paket fraktades till Sundsvall Skrivet av Mc Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mc Weasley: hahaha - Postmord =) Skrivet av Kattbjörn: Haha läste en kommentar på Facebook där någon tyckte att Postnord skulle ta bort all maskinsortering och bara sortera posten manuellt XD Då kan vi snacka om förhöjda priser och längre leveranstider.... Postnord= Postmord... Det kan också hända att man får någon annans paket! Strax innan jul hämtade jag ut två paket fast jag egentligen hade beställt ett. Tyckte det var konstigt varför det var två paket ihoptejpade med varandra. När jag kom hem såg jag att jäkla Postnord tydligen hade tejpat ihop mitt paket med ett paket som tillhörde någon annan! Hur lyckas man ens?! De kan väl ändå kolla adresserna innan de tejpar ihop två paket omg. Lämnade tillbaka dennes paket till posten.. x) #fail Lol...
![]()
10 feb, 2018 18:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mc Weasley: Det var inte roligt då jag fick vänta ytterligare 2 dagar. Så på annandag jul fick jag hämta paketetSkrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Det har hänt att jag beställde ett paket till julafton. Jag bor söder om stockholm, men mitt paket fraktades till Sundsvall Skrivet av Mc Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mc Weasley: hahaha - Postmord =) Skrivet av Kattbjörn: Haha läste en kommentar på Facebook där någon tyckte att Postnord skulle ta bort all maskinsortering och bara sortera posten manuellt XD Då kan vi snacka om förhöjda priser och längre leveranstider.... Postnord= Postmord... Det kan också hända att man får någon annans paket! Strax innan jul hämtade jag ut två paket fast jag egentligen hade beställt ett. Tyckte det var konstigt varför det var två paket ihoptejpade med varandra. När jag kom hem såg jag att jäkla Postnord tydligen hade tejpat ihop mitt paket med ett paket som tillhörde någon annan! Hur lyckas man ens?! De kan väl ändå kolla adresserna innan de tejpar ihop två paket omg. Lämnade tillbaka dennes paket till posten.. x) #fail Lol... 10 feb, 2018 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen