The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkNight
Elev |
VAD GÖR ALLA!? NÅGON SOM VILL SKYPA??
kände för CAPS.. 26 jul, 2017 23:42 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Ser på Dödsrelikerna men det är lite försent för mig att skypa nu 26 jul, 2017 23:44 |
|
DarkNight
Elev |
nah så sent var det inte..men jag behövde endå gå från datorn så XD Förresten vem / vilken film är det på din forumsignatur.. varje gång jag ser den känns det som att jag känner igen henne.. 27 jul, 2017 18:19 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Har skapat en knäpp sida, skypat med Elli och Ida jättelänge (men något konstigt hände med samtalet
27 jul, 2017 18:24 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: ooo Har skapat en knäpp sida, skypat med Elli och Ida jättelänge (men något konstigt hände med samtalet 27 jul, 2017 18:26 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av DarkNight: nah så sent var det inte..men jag behövde endå gå från datorn så XD Förresten vem / vilken film är det på din forumsignatur.. varje gång jag ser den känns det som att jag känner igen henne.. Det e från Game of thrones x) *surpriiiise*
27 jul, 2017 18:41 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: nah så sent var det inte..men jag behövde endå gå från datorn så XD Förresten vem / vilken film är det på din forumsignatur.. varje gång jag ser den känns det som att jag känner igen henne.. Det e från Game of thrones x) *surpriiiise* tänkte la något sånt! är gör sugen på godis just nu btw.. vad gör du dryga skitstövel? 27 jul, 2017 18:43 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av DarkNight: Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: nah så sent var det inte..men jag behövde endå gå från datorn så XD Förresten vem / vilken film är det på din forumsignatur.. varje gång jag ser den känns det som att jag känner igen henne.. Det e från Game of thrones x) *surpriiiise* tänkte la något sånt! är gör sugen på godis just nu btw.. vad gör du dryga skitstövel? Ät frukt Alltså jag existerar samtidigt som önskar att mamma o pappa kom hit så ja kan fråga dom en saaaaaak som gör mig völidgt väldigt lycklig o förväntansfull Själv din elackiing (klassslang)
27 jul, 2017 19:03 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: nah så sent var det inte..men jag behövde endå gå från datorn så XD Förresten vem / vilken film är det på din forumsignatur.. varje gång jag ser den känns det som att jag känner igen henne.. Det e från Game of thrones x) *surpriiiise* tänkte la något sånt! är gör sugen på godis just nu btw.. vad gör du dryga skitstövel? Ät frukt Alltså jag existerar samtidigt som önskar att mamma o pappa kom hit så ja kan fråga dom en saaaaaak som gör mig völidgt väldigt lycklig o förväntansfull Själv din elackiing (klassslang) Kan inte sluta lyssna till counting stars så jag satte på den här https://www.youtube.com/watch?v=U4UZ7qalvfw frukt är gott, vad gör dig väldigt lycklig snorunge? 27 jul, 2017 19:14 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av DarkNight: Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: nah så sent var det inte..men jag behövde endå gå från datorn så XD Förresten vem / vilken film är det på din forumsignatur.. varje gång jag ser den känns det som att jag känner igen henne.. Det e från Game of thrones x) *surpriiiise* tänkte la något sånt! är gör sugen på godis just nu btw.. vad gör du dryga skitstövel? Ät frukt Alltså jag existerar samtidigt som önskar att mamma o pappa kom hit så ja kan fråga dom en saaaaaak som gör mig völidgt väldigt lycklig o förväntansfull Själv din elackiing (klassslang) Kan inte sluta lyssna till counting stars så jag satte på den här https://www.youtube.com/watch?v=U4UZ7qalvfw frukt är gott, vad gör dig väldigt lycklig snorunge? Precis sa ju dee Jadu, ska jag lägga ner min tid att jag ska skriva ner det, bajsunge?
27 jul, 2017 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen