The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Velleity
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Velleity: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tror vi får biljetter! Det är en typ kölista så kanske kanske!Skrivet av Velleity: Nej vad synd!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Velleity: Försöker få biljetter........Vad gör alla? Någon som vet var Annie lupin är? Hen har inte varit inloggad på två dagar! Tror ni något hänt? Jag börjar bli orolig!!! Jag hade så gärna velat åka med Hogwarts Expressen! Men det går inte... Har också undrat det. Men jag tror inte det har hänt nåt men det e konstigt! Hen brukar va inne ofta! Aa! Får hoppas att dom gör det nästa år och att jag kan åka då! Fick du biljetter då? DU MÅSTE KOMMA NÄSTA ÅR!!! Hoppas att ni får dom! Ja det måste jag!!! ![]()
26 jul, 2017 22:12 |
|
Newt's Niffler
Elev |
jag vill till uppsala då men det är för långt enligt mina föräldrar
26 jul, 2017 22:13 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Jag tänker helt enkelt ta med min mamma och min bror! Vi ska vara Molly, Ginny och min bror ska vara någon annan (han har inte bestämt sig!)
26 jul, 2017 22:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tänker helt enkelt ta med min mamma och min bror! Vi ska vara Molly, Ginny och min bror ska vara någon annan (han har inte bestämt sig!) Fick ni biljetter? 26 jul, 2017 22:38 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vet inte, det är en kölista så vi kanske får!Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tänker helt enkelt ta med min mamma och min bror! Vi ska vara Molly, Ginny och min bror ska vara någon annan (han har inte bestämt sig!) Fick ni biljetter? Även om vi inte får tågbiljetterna så kommer vi åka ut till Mariedal/Mariefred (jag vet inte vad det heter) och gå i trollkarlsstaden där! I vilket fall som helst så kommer vi åka till Uppsala! För flygbiljetterna går inte att avboka!!! (Vi kommer vara där från fredag till söndag) 26 jul, 2017 22:47 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Någon som har läst Demigod Diaries?
26 jul, 2017 23:05 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Jag läste halva Demigod Files, men jag tappade tråden i den hela tiden! Så jag funderar på att läsa Demigod Dairies!Någon som har läst Demigod Diaries? 26 jul, 2017 23:10 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag läste halva Demigod Files, men jag tappade tråden i den hela tiden! Så jag funderar på att läsa Demigod Dairies! Någon som har läst Demigod Diaries? Jag vill läsa Demigod Files men jag får inte tag i den. Du borde verkligen läsa Demigod Diaries 26 jul, 2017 23:14 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Den finns som ljudbok på YouTube i sämsta ljudkvalitet HÄR!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag läste halva Demigod Files, men jag tappade tråden i den hela tiden! Så jag funderar på att läsa Demigod Dairies! Någon som har läst Demigod Diaries? Jag vill läsa Demigod Files men jag får inte tag i den. Du borde verkligen läsa Demigod Diaries 26 jul, 2017 23:26 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Den finns som ljudbok på YouTube i sämsta ljudkvalitet HÄR!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av LunaLovegood123: Jag läste halva Demigod Files, men jag tappade tråden i den hela tiden! Så jag funderar på att läsa Demigod Dairies! Någon som har läst Demigod Diaries? Jag vill läsa Demigod Files men jag får inte tag i den. Du borde verkligen läsa Demigod Diaries jag avskyr ljudböcker det är för segt 26 jul, 2017 23:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen