@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Bara en vecka kvar här hemma, sen flyttar jag. Dessutom fick jag veta att i 'staden' jag kommer bo i finns det karaokekvällar och musikquizkvällar! Kanske kommer jag lyckas skaffa någon form av socialt liv, äntligen... När jag kommer och hälsar på dig måste vi fasen gå dit !! 27 jan, 2018 11:47 |
|
Vildvittra
Elev |
Jag vill också hamna i en musikal! ♥
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 jan, 2018 11:57 |
|
Borttagen
|
Jag ska ståupp:a samtidigt som Josefin Johansson senare i vår! Det är en av de komiker jag velat träffa länge!
27 jan, 2018 12:37 |
|
Scorperion
Elev |
27 jan, 2018 13:12 |
|
LunaLovegood123
Elev |
jag sänder en live på rowenahorcrux där jag mest skäller på perspner, joina om ni vill. ( *hosts* Annie Lupin *host* jag skäller ut Nova)
27 jan, 2018 14:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: HAHHAHAHA! OKEJ MÅSTE SE!jag sänder en live på rowenahorcrux där jag mest skäller på perspner, joina om ni vill. ( *hosts* Annie Lupin *host* jag skäller ut Nova) 27 jan, 2018 14:23 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: HAHHAHAHA! OKEJ MÅSTE SE! jag sänder en live på rowenahorcrux där jag mest skäller på perspner, joina om ni vill. ( *hosts* Annie Lupin *host* jag skäller ut Nova) a kom till oss 27 jan, 2018 14:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Men hur? Jag fattar inte...Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: HAHHAHAHA! OKEJ MÅSTE SE! jag sänder en live på rowenahorcrux där jag mest skäller på perspner, joina om ni vill. ( *hosts* Annie Lupin *host* jag skäller ut Nova) a kom till oss 27 jan, 2018 14:27 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Men hur? Jag fattar inte... Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: HAHHAHAHA! OKEJ MÅSTE SE! jag sänder en live på rowenahorcrux där jag mest skäller på perspner, joina om ni vill. ( *hosts* Annie Lupin *host* jag skäller ut Nova) a kom till oss uppe i hörnet finns det typ stories som på snapchat där man kan se vilka som sänder live klicka på rowenashorcrux och så ser du mig. 27 jan, 2018 14:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Okej... ehm...ska försöka... funkar det på datorn?Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Men hur? Jag fattar inte... Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: HAHHAHAHA! OKEJ MÅSTE SE! jag sänder en live på rowenahorcrux där jag mest skäller på perspner, joina om ni vill. ( *hosts* Annie Lupin *host* jag skäller ut Nova) a kom till oss uppe i hörnet finns det typ stories som på snapchat där man kan se vilka som sänder live klicka på rowenashorcrux och så ser du mig. 27 jan, 2018 14:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen