Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25036 25037 25038 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Lazarus:
Bara en vecka kvar här hemma, sen flyttar jag. Dessutom fick jag veta att i 'staden' jag kommer bo i finns det karaokekvällar och musikquizkvällar! Kanske kommer jag lyckas skaffa någon form av socialt liv, äntligen...


När jag kommer och hälsar på dig måste vi fasen gå dit !! vore askul!!

27 jan, 2018 11:47

Vildvittra
Elev

Avatar


Jag vill också hamna i en musikal! ♥




"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

27 jan, 2018 11:57

Borttagen

Avatar


Jag ska ståupp:a samtidigt som Josefin Johansson senare i vår! Det är en av de komiker jag velat träffa länge!

27 jan, 2018 12:37

Scorperion
Elev

Avatar


Sitter och lyssnar på Broder Daniel och nu vill jag bara kura ihop mig med nostalgitårarna

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

27 jan, 2018 13:12

LunaLovegood123
Elev

Avatar


jag sänder en live på rowenahorcrux där jag mest skäller på perspner, joina om ni vill. ( *hosts* Annie Lupin *host* jag skäller ut Nova)


27 jan, 2018 14:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
jag sänder en live på rowenahorcrux där jag mest skäller på perspner, joina om ni vill. ( *hosts* Annie Lupin *host* jag skäller ut Nova)

HAHHAHAHA! OKEJ MÅSTE SE!

27 jan, 2018 14:23

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
jag sänder en live på rowenahorcrux där jag mest skäller på perspner, joina om ni vill. ( *hosts* Annie Lupin *host* jag skäller ut Nova)

HAHHAHAHA! OKEJ MÅSTE SE!

a kom till oss

27 jan, 2018 14:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
jag sänder en live på rowenahorcrux där jag mest skäller på perspner, joina om ni vill. ( *hosts* Annie Lupin *host* jag skäller ut Nova)

HAHHAHAHA! OKEJ MÅSTE SE!

a kom till oss
Men hur? Jag fattar inte...

27 jan, 2018 14:27

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
jag sänder en live på rowenahorcrux där jag mest skäller på perspner, joina om ni vill. ( *hosts* Annie Lupin *host* jag skäller ut Nova)

HAHHAHAHA! OKEJ MÅSTE SE!

a kom till oss
Men hur? Jag fattar inte...

uppe i hörnet finns det typ stories som på snapchat där man kan se vilka som sänder live klicka på rowenashorcrux och så ser du mig.

27 jan, 2018 14:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
jag sänder en live på rowenahorcrux där jag mest skäller på perspner, joina om ni vill. ( *hosts* Annie Lupin *host* jag skäller ut Nova)

HAHHAHAHA! OKEJ MÅSTE SE!

a kom till oss
Men hur? Jag fattar inte...

uppe i hörnet finns det typ stories som på snapchat där man kan se vilka som sänder live klicka på rowenashorcrux och så ser du mig.
Okej... ehm...ska försöka... funkar det på datorn?

27 jan, 2018 14:30

1 2 3 ... 25036 25037 25038 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.