@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parva Fortemque
Elev |
AHAHAHH, JA www.kulturforeningennimbus.com 26 jan, 2018 20:46 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Parva Fortemque: AHAHAHH, JA Visst är jag duktig? Är du stolt? Varför stava rätt när man kan stava fel? 26 jan, 2018 20:47 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Parva Fortemque: AHAHAHH, JA Visst är jag duktig? Är du stolt? Jag är väldigt stolt och alla mina bögar med www.kulturforeningennimbus.com 26 jan, 2018 20:48 |
|
La Croix
Elev |
Skrivet av Parva Fortemque: alla mina bögar med Är du homosexuell man själv? För annars fattar jag inte hur man kan slänga runt ordet "bög" helt öppet på ett forum sådär. 26 jan, 2018 21:15 |
|
Salem
Lärare |
26 jan, 2018 21:20 |
|
Borttagen
|
26 jan, 2018 21:24 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av La Croix: Skrivet av Parva Fortemque: alla mina bögar med Är du homosexuell man själv? För annars fattar jag inte hur man kan slänga runt ordet "bög" helt öppet på ett forum sådär. det är vårt internskämt, vi har några tygbönor men vi refererar till dem som bögar 26 jan, 2018 21:26 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag har lyckats kombinera skola, jobb, att packa inför flytt, planera födelsedagsfest och att kolla ett ohälsosamt antal avsnitt av Bones. Dessutom hinner jag sova och äta?
26 jan, 2018 21:28 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av La Croix: Skrivet av Parva Fortemque: alla mina bögar med Är du homosexuell man själv? För annars fattar jag inte hur man kan slänga runt ordet "bög" helt öppet på ett forum sådär. det är vårt internskämt, vi har några tygbönor men vi refererar till dem som bögar Med tillägg av att det inte menas som en förolämpning mot homosexuella. Har själv varit i ett lesbiskt förhållande och har inte direkt tagit illa upp när ordet "lebb" tas upp offentligt SÅ LÄNGE det inte menas på ett homofobiskt sätt
26 jan, 2018 21:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Alltså jag känner mig så löjlig, men yoga och meditation är fan magi för psyket Du är ju allt annat är löjlig. Yoga is the shit, man är fan cool och inne och fräsch och häftig! Yoga är fan sviiincoolt!! Vill så gärna gå på det men det är fruktansvärt dyrt överallt här... Youtube får vara min guide tills jag är rich ♥ Jag kör också på youtube! Föredrar det nästan så, elementet av prestation försvinner liksom 26 jan, 2018 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen