The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad bra! För om du skulle ramlat ner så skulle jag blivit jätteledsen Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Typ vid jul! Innan jag lärt känna dig!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag trodde också du var mycket äldre än 13! Jag trodde du var typ 15-16!Haha det är som jag i Clash of clans, jag blev presenterad för en av medlemmarna i klanen som har varit med hur länge som helst men som varit inaktiv sen jag gick med eftersom han var med i den kroatiska varianten av Sveriges mästerkock (han vann förövrigt och har en egen resturang nu) och jag presenterade mig med namn och ålder och en annan som vi också pratade med fick en chock och ungefär sa ugahgagauagavqagagahaj vaaaaaaa??? Han trodde jag precis som nästan alla andra var en "oldie" dvs typ 40-50 han hade själv en dotter som också var tretton. Han som vann mästerkocken är förövrigt sjukt kul speciellt hans panikinlägg som han hade. Han hade redan innan finalen sändes 4 flickvänner för att han hade blivit så populär och han hade lite panik för hur de skulle bli när de fick veta att han hade vunnit också. Var rätt så kul på alla hjärtans dag när en del personer snackade och nån frågade hur de mådde och en av dem som är typ 18 svarade med att fråga om man kan må bra som singel på alla hjärtans dag så kom mästerkocken in och svarade att det var bättre än att ha fyra flickvänner Hahah måste varit sjukt stressigt för honom att hinna med alla. I övrigt så var min första dag på mitt första sommarjobb idag Vad kul! Vad jobbar du med och hur gick det? (Gissa vem som ska till Uppsala om en månaaaad!!!!!!!!!!) Haha när trodde du det? Jag och min kompis tvättar vår fasad för 50 kr i timmen, vi lär tjäna 1000 kr ungefär (även om det är högre än jag trodde utomhus man måste sätta ihop två stegar för att komma högst upp och på ett ställe måste stegen balansera på en 1 meter bred stengång/mur. Det är en sak att bara klättra upp men med massa saker med sig är det mycket svårare. Och att stå där uppe och balansera och sträcka sig så långt som möjligt är inte heller jättekul. (Kul! Vad ska du göra där?) Det låter ju jätteläskigt! Försök att inte ramla ner så blir jag jätteglad! Jag ska åka med Hogwartsexpressen! Men jag vet inte om vi får tag på biljetter! Jag sitter och gråter av nervositet! Aha okej Jag lovar Den med Lennakatten antar jag? Lennakatten är jättefin så det är säkert kul Vi får se om vi får tag på biljetterna! I vilket fall som helst så kommer vi åka till Mariedal och gå i Hogsmeade! 26 jul, 2017 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Vad bra! För om du skulle ramlat ner så skulle jag blivit jätteledsen Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Typ vid jul! Innan jag lärt känna dig!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag trodde också du var mycket äldre än 13! Jag trodde du var typ 15-16!Haha det är som jag i Clash of clans, jag blev presenterad för en av medlemmarna i klanen som har varit med hur länge som helst men som varit inaktiv sen jag gick med eftersom han var med i den kroatiska varianten av Sveriges mästerkock (han vann förövrigt och har en egen resturang nu) och jag presenterade mig med namn och ålder och en annan som vi också pratade med fick en chock och ungefär sa ugahgagauagavqagagahaj vaaaaaaa??? Han trodde jag precis som nästan alla andra var en "oldie" dvs typ 40-50 han hade själv en dotter som också var tretton. Han som vann mästerkocken är förövrigt sjukt kul speciellt hans panikinlägg som han hade. Han hade redan innan finalen sändes 4 flickvänner för att han hade blivit så populär och han hade lite panik för hur de skulle bli när de fick veta att han hade vunnit också. Var rätt så kul på alla hjärtans dag när en del personer snackade och nån frågade hur de mådde och en av dem som är typ 18 svarade med att fråga om man kan må bra som singel på alla hjärtans dag så kom mästerkocken in och svarade att det var bättre än att ha fyra flickvänner Hahah måste varit sjukt stressigt för honom att hinna med alla. I övrigt så var min första dag på mitt första sommarjobb idag Vad kul! Vad jobbar du med och hur gick det? (Gissa vem som ska till Uppsala om en månaaaad!!!!!!!!!!) Haha när trodde du det? Jag och min kompis tvättar vår fasad för 50 kr i timmen, vi lär tjäna 1000 kr ungefär (även om det är högre än jag trodde utomhus man måste sätta ihop två stegar för att komma högst upp och på ett ställe måste stegen balansera på en 1 meter bred stengång/mur. Det är en sak att bara klättra upp men med massa saker med sig är det mycket svårare. Och att stå där uppe och balansera och sträcka sig så långt som möjligt är inte heller jättekul. (Kul! Vad ska du göra där?) Det låter ju jätteläskigt! Försök att inte ramla ner så blir jag jätteglad! Jag ska åka med Hogwartsexpressen! Men jag vet inte om vi får tag på biljetter! Jag sitter och gråter av nervositet! Aha okej Jag lovar Den med Lennakatten antar jag? Lennakatten är jättefin så det är säkert kul Vi får se om vi får tag på biljetterna! I vilket fall som helst så kommer vi åka till Mariedal och gå i Hogsmeade! Coolt, hoppas ni får biljetter! (Om jag inte svarar på ett tag nu så är det för att jag ska skriva ett inlägg i feminist klubben och svarar jag inte efter det så är det för att jag är avrättad för det) 26 jul, 2017 20:46 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja verkligen!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Vad bra! För om du skulle ramlat ner så skulle jag blivit jätteledsen Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Typ vid jul! Innan jag lärt känna dig!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag trodde också du var mycket äldre än 13! Jag trodde du var typ 15-16!Haha det är som jag i Clash of clans, jag blev presenterad för en av medlemmarna i klanen som har varit med hur länge som helst men som varit inaktiv sen jag gick med eftersom han var med i den kroatiska varianten av Sveriges mästerkock (han vann förövrigt och har en egen resturang nu) och jag presenterade mig med namn och ålder och en annan som vi också pratade med fick en chock och ungefär sa ugahgagauagavqagagahaj vaaaaaaa??? Han trodde jag precis som nästan alla andra var en "oldie" dvs typ 40-50 han hade själv en dotter som också var tretton. Han som vann mästerkocken är förövrigt sjukt kul speciellt hans panikinlägg som han hade. Han hade redan innan finalen sändes 4 flickvänner för att han hade blivit så populär och han hade lite panik för hur de skulle bli när de fick veta att han hade vunnit också. Var rätt så kul på alla hjärtans dag när en del personer snackade och nån frågade hur de mådde och en av dem som är typ 18 svarade med att fråga om man kan må bra som singel på alla hjärtans dag så kom mästerkocken in och svarade att det var bättre än att ha fyra flickvänner Hahah måste varit sjukt stressigt för honom att hinna med alla. I övrigt så var min första dag på mitt första sommarjobb idag Vad kul! Vad jobbar du med och hur gick det? (Gissa vem som ska till Uppsala om en månaaaad!!!!!!!!!!) Haha när trodde du det? Jag och min kompis tvättar vår fasad för 50 kr i timmen, vi lär tjäna 1000 kr ungefär (även om det är högre än jag trodde utomhus man måste sätta ihop två stegar för att komma högst upp och på ett ställe måste stegen balansera på en 1 meter bred stengång/mur. Det är en sak att bara klättra upp men med massa saker med sig är det mycket svårare. Och att stå där uppe och balansera och sträcka sig så långt som möjligt är inte heller jättekul. (Kul! Vad ska du göra där?) Det låter ju jätteläskigt! Försök att inte ramla ner så blir jag jätteglad! Jag ska åka med Hogwartsexpressen! Men jag vet inte om vi får tag på biljetter! Jag sitter och gråter av nervositet! Aha okej Jag lovar Den med Lennakatten antar jag? Lennakatten är jättefin så det är säkert kul Vi får se om vi får tag på biljetterna! I vilket fall som helst så kommer vi åka till Mariedal och gå i Hogsmeade! Coolt, hoppas ni får biljetter! (Om jag inte svarar på ett tag nu så är det för att jag ska skriva ett inlägg i feminist klubben och svarar jag inte efter det så är det för att jag är avrättad för det) Okej! Men varför kommer du bli avrättad! 26 jul, 2017 20:49 |
|
Velleity
Elev |
26 jul, 2017 20:57 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Velleity: Försöker få biljetter........Vad gör alla? Någon som vet var Annie lupin är? Hen har inte varit inloggad på två dagar! Tror ni något hänt? Jag börjar bli orolig!!! 26 jul, 2017 21:01 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Velleity: Försöker få biljetter........Vad gör alla? Någon som vet var Annie lupin är? Hen har inte varit inloggad på två dagar! Tror ni något hänt? Jag börjar bli orolig!!! Jag hade så gärna velat åka med Hogwarts Expressen! Men det går inte... Har också undrat det. Men jag tror inte det har hänt nåt men det e konstigt! Hen brukar va inne ofta! ![]()
26 jul, 2017 21:02 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Hen brukar ju vara inne varje dag, hoppas att inget har hänt...Någon som vet var Annie lupin är? Hen har inte varit inloggad på två dagar! Tror ni något hänt? Jag börjar bli orolig!!! 26 jul, 2017 21:04 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Velleity: Nej vad synd!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Velleity: Försöker få biljetter........Vad gör alla? Någon som vet var Annie lupin är? Hen har inte varit inloggad på två dagar! Tror ni något hänt? Jag börjar bli orolig!!! Jag hade så gärna velat åka med Hogwarts Expressen! Men det går inte... Har också undrat det. Men jag tror inte det har hänt nåt men det e konstigt! Hen brukar va inne ofta! Skrivet av Newt's Niffler: Jag vet inte på vilka andra medier jag ska kontakta hen! Hoppas hen kommer snart!Skrivet av GinnyHermionePotter: Hen brukar ju vara inne varje dag, hoppas att inget har hänt... Någon som vet var Annie lupin är? Hen har inte varit inloggad på två dagar! Tror ni något hänt? Jag börjar bli orolig!!! 26 jul, 2017 21:31 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Velleity: Nej vad synd!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Velleity: Försöker få biljetter........Vad gör alla? Någon som vet var Annie lupin är? Hen har inte varit inloggad på två dagar! Tror ni något hänt? Jag börjar bli orolig!!! Jag hade så gärna velat åka med Hogwarts Expressen! Men det går inte... Har också undrat det. Men jag tror inte det har hänt nåt men det e konstigt! Hen brukar va inne ofta! Aa! Får hoppas att dom gör det nästa år och att jag kan åka då! Fick du biljetter då? ![]()
26 jul, 2017 21:41 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Velleity:
Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tror vi får biljetter! Det är en typ kölista så kanske kanske!Skrivet av Velleity: Nej vad synd!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Velleity: Försöker få biljetter........Vad gör alla? Någon som vet var Annie lupin är? Hen har inte varit inloggad på två dagar! Tror ni något hänt? Jag börjar bli orolig!!! Jag hade så gärna velat åka med Hogwarts Expressen! Men det går inte... Har också undrat det. Men jag tror inte det har hänt nåt men det e konstigt! Hen brukar va inne ofta! Aa! Får hoppas att dom gör det nästa år och att jag kan åka då! Fick du biljetter då? DU MÅSTE KOMMA NÄSTA ÅR!!! 26 jul, 2017 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen