@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag fyller år om 2 veckor Cx
25 jan, 2018 18:16 |
|
Zora
Elev |
25 jan, 2018 20:02 |
|
Emmi
Prefekt |
Heej förlåt alla men just nu har jag verkligen inte tid med Mugglis. Jag har jätte mycket i skolan & GEA på kommande. På helgerna kanske ni ser mig mera men just nu kommer jag inte ha tid att vara inne så mycket
25 jan, 2018 21:37 |
|
Fjalar
Elev |
25 jan, 2018 21:58 |
|
Vildvittra
Elev |
Jag är från medeltiden och har väldigt vacker röst :O "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 jan, 2018 22:14 |
|
Borttagen
|
Funderar på att sluta skriva om mitt värdelösa kärleksliv och ångest, och börja skriva om min standup och andra roliga saker istället...
Just nu luktar det party popper i mitt hem t ex. Jag har ett skämt med en party popper och vill avlossa en på scenen, men jag fyrade av några på prov hemma. Den första gick snöret av på och inget hände, jag måste ha ett nödskämt ifall det händer på scenen. Den andra jag testade avfyrades! Jag tycker det luktar gott, lite krutigt liksom. 25 jan, 2018 22:28 |
|
Borttagen
|
Alltså jag vill ju inte säga att jag är ensam på raserna nu när mina kompisar är sjuka, jag har ju trots allt min bok och mitt ritblock.
25 jan, 2018 22:55 |
|
Borttagen
|
Alltså jag känner mig så löjlig, men yoga och meditation är fan magi för psyket
26 jan, 2018 08:55 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Alltså jag känner mig så löjlig, men yoga och meditation är fan magi för psyket Du är ju allt annat är löjlig. Yoga is the shit, man är fan cool och inne och fräsch och häftig! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 jan, 2018 09:31 |
|
Scorperion
Elev |
Jag vill kolla om på Eyewitness igen! Men... tid, ro... sen alla andra serier jag har att kolla igenom
26 jan, 2018 12:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen