@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag försöker inte ens... hur många poäng får man om man kan alla frågor? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Du menar Ravenclaw Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det Jag tror det hela kan bero lite på att jag har tröttnat på frågesporten. Samma frågor hela tiden. Kan alla utantill. Det börjar bli tröttsamt 4 poäng, 10 galleoner
25 jan, 2018 15:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Men vad lite...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag försöker inte ens... hur många poäng får man om man kan alla frågor? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Du menar Ravenclaw Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det Jag tror det hela kan bero lite på att jag har tröttnat på frågesporten. Samma frågor hela tiden. Kan alla utantill. Det börjar bli tröttsamt 4 poäng, 10 galleoner 25 jan, 2018 15:45 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Men vad lite... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag försöker inte ens... hur många poäng får man om man kan alla frågor? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Du menar Ravenclaw Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det Jag tror det hela kan bero lite på att jag har tröttnat på frågesporten. Samma frågor hela tiden. Kan alla utantill. Det börjar bli tröttsamt 4 poäng, 10 galleoner 4 gånger 3 blir 12. 12 poäng får man alltså om man kör alla omgångar på en dag. Om vi nu säger att elevhemstävlingen håller på i 30 dagar. 12 gånger 30...*tar farm miniräknaren* 360 poäng/person ...jag vet inte hur många aktiva slytherinare det är som kör den varje dag x)
25 jan, 2018 15:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Tack för den idén! Vi kommer krossa er nästan gång!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Men vad lite... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag försöker inte ens... hur många poäng får man om man kan alla frågor? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Du menar Ravenclaw Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det Jag tror det hela kan bero lite på att jag har tröttnat på frågesporten. Samma frågor hela tiden. Kan alla utantill. Det börjar bli tröttsamt 4 poäng, 10 galleoner 4 gånger 3 blir 12. 12 poäng får man alltså om man kör alla omgångar på en dag. Om vi nu säger att elevhemstävlingen håller på i 30 dagar. 12 gånger 30...*tar farm miniräknaren* 360 poäng/person ...jag vet inte hur många aktiva slytherinare det är som kör den varje dag x) 25 jan, 2018 15:51 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Tack för den idén! Vi kommer krossa er nästan gång! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Men vad lite... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag försöker inte ens... hur många poäng får man om man kan alla frågor? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Du menar Ravenclaw Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det Jag tror det hela kan bero lite på att jag har tröttnat på frågesporten. Samma frågor hela tiden. Kan alla utantill. Det börjar bli tröttsamt 4 poäng, 10 galleoner 4 gånger 3 blir 12. 12 poäng får man alltså om man kör alla omgångar på en dag. Om vi nu säger att elevhemstävlingen håller på i 30 dagar. 12 gånger 30...*tar farm miniräknaren* 360 poäng/person ...jag vet inte hur många aktiva slytherinare det är som kör den varje dag x) Då gäller det att memorera dom rätta svaren
25 jan, 2018 15:52 |
|
Skyfall
Elev |
25 jan, 2018 15:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Jag har de flesta svaren i ett dokument Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Tack för den idén! Vi kommer krossa er nästan gång! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Men vad lite... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag försöker inte ens... hur många poäng får man om man kan alla frågor? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Du menar Ravenclaw Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det Jag tror det hela kan bero lite på att jag har tröttnat på frågesporten. Samma frågor hela tiden. Kan alla utantill. Det börjar bli tröttsamt 4 poäng, 10 galleoner 4 gånger 3 blir 12. 12 poäng får man alltså om man kör alla omgångar på en dag. Om vi nu säger att elevhemstävlingen håller på i 30 dagar. 12 gånger 30...*tar farm miniräknaren* 360 poäng/person ...jag vet inte hur många aktiva slytherinare det är som kör den varje dag x) Då gäller det att memorera dom rätta svaren 25 jan, 2018 15:56 |
|
Borttagen
|
Idag fyller min hamster 1 år xD
25 jan, 2018 17:19 |
|
Borttagen
|
25 jan, 2018 17:21 |
|
Kintsugi
Prefekt |
om mindre än en månad fyller jag 27... tror jag. Har sagt att jag är 27 i minst ett halvår när jag igår insåg att jag fortfarande "bara" är 26. hahaha orkar inte med mig själv. Betyder det att jag mentalt kommer tänka 28 i sommar? :O :O
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 25 jan, 2018 17:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen