@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
oookeeej, så jag har egentligen bara sökt jobb "på riktigt" två gånger i livet. Övriga tillfällen har det varit "Hej, vill du jobba hos oss?" - "Ja" - "Bara skicka in CV't så har vi det klart".
Enda tillfället jag på riktigt sökte jobb fick jag gå på en gruppintervju, och hade jobb innan dagen var slut. Andra gången blev jag anställd, men företaget som efterlyst anställningen hos detta företaget backade ur. uuurgh. NU har jag för första gången sedan studenten 2010 på riktigt gjort om, tagit bort gammalt orelevant och kompletterat med nytt och fräscht för att få det fetaste CV't... och skrivit ett personlig brev som överstiger alla mina egna förväntningar. WHY?! 'Cause 20:00 fick jag för mig att googla på hur jag får kontakt med just ett specifikt företag angående en specifik tjänst, och såg att man lagt ut en ansökan om just den tjänsten igår. Så nästan 5 timmar senare sitter jag med en nacke som värker, och en inskickad ansökan om jooobb. VILL HA JOOBB. GE MIG JOBB! ♥ ♥ ♥ ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 25 jan, 2018 00:40 |
|
Fjalar
Elev |
Anledningar till att jag borde ändra min klädstil:
1) För att bli mer lik min bitmoji 25 jan, 2018 01:31 |
|
Zora
Elev |
25 jan, 2018 05:24 |
|
catradora
Elev |
25 jan, 2018 07:57 |
|
Frivolt
Elev |
Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D
OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det 25 jan, 2018 12:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det HAHAHhahaah jag hade precis samma tanke nuuu och tänkte skriva samma sak. XD som att "vafan, öppnar vi klassrummet nu riskerar vi att Slytherin tar över igeeeeen". ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 25 jan, 2018 13:08 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det HAHAHhahaah jag hade precis samma tanke nuuu och tänkte skriva samma sak. XD som att "vafan, öppnar vi klassrummet nu riskerar vi att Slytherin tar över igeeeeen". Hahahaa xD xD jaa, precis ;D Då kanske vi skulle ta igen och gå om ;D 25 jan, 2018 13:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Du menar Ravenclaw Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det 25 jan, 2018 15:06 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Du menar Ravenclaw Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det Jag tror det hela kan bero lite på att jag har tröttnat på frågesporten. Samma frågor hela tiden. Kan alla utantill. Det börjar bli tröttsamt
25 jan, 2018 15:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Jag försöker inte ens... hur många poäng får man om man kan alla frågor?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Du menar Ravenclaw Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det Jag tror det hela kan bero lite på att jag har tröttnat på frågesporten. Samma frågor hela tiden. Kan alla utantill. Det börjar bli tröttsamt 25 jan, 2018 15:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen