Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25026 25027 25028 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Kintsugi
Prefekt

Avatar


oookeeej, så jag har egentligen bara sökt jobb "på riktigt" två gånger i livet. Övriga tillfällen har det varit "Hej, vill du jobba hos oss?" - "Ja" - "Bara skicka in CV't så har vi det klart".

Enda tillfället jag på riktigt sökte jobb fick jag gå på en gruppintervju, och hade jobb innan dagen var slut.
Andra gången blev jag anställd, men företaget som efterlyst anställningen hos detta företaget backade ur. uuurgh.

NU har jag för första gången sedan studenten 2010 på riktigt gjort om, tagit bort gammalt orelevant och kompletterat med nytt och fräscht för att få det fetaste CV't... och skrivit ett personlig brev som överstiger alla mina egna förväntningar. WHY?!

'Cause 20:00 fick jag för mig att googla på hur jag får kontakt med just ett specifikt företag angående en specifik tjänst, och såg att man lagt ut en ansökan om just den tjänsten igår.

Så nästan 5 timmar senare sitter jag med en nacke som värker, och en inskickad ansökan om jooobb.

VILL HA JOOBB. GE MIG JOBB! ♥ ♥ ♥ ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

25 jan, 2018 00:40

Fjalar
Elev

Avatar


Anledningar till att jag borde ändra min klädstil:
1) För att bli mer lik min bitmoji

25 jan, 2018 01:31

Zora
Elev

Avatar


Allt jag vill är att få sova
är så trött i kroppen bara med... sedan ha 3 veckors apl till bara.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F77%2F5d%2Ff9%2F775df9fd36bc651bcc61a1335e351ec8.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fd8%2Fcb%2F87%2Fd8cb872ce143fc21b3c5b0326b438fee.jpg

25 jan, 2018 05:24

catradora
Elev

Avatar


MIN MOBIL ÄR TRASIG. JAG KAN INTE LYSSNA PÅ MUSIK. SNÄLLA NÅGON DÖDA MIG.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fbdb8cbffb638273cfdea0d57bf304f49%2Fbb0bd58af27f2e6f-b8%2Fs540x810%2Feff137997450c4982583c37fdf398cb0c01eb1f1.gif

25 jan, 2018 07:57

Frivolt
Elev

Avatar


Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D

OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D

HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det )

25 jan, 2018 12:58

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D

OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D

HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det )



HAHAHhahaah jag hade precis samma tanke nuuu och tänkte skriva samma sak. XD som att "vafan, öppnar vi klassrummet nu riskerar vi att Slytherin tar över igeeeeen".

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

25 jan, 2018 13:08

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D

OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D

HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det )



HAHAHhahaah jag hade precis samma tanke nuuu och tänkte skriva samma sak. XD som att "vafan, öppnar vi klassrummet nu riskerar vi att Slytherin tar över igeeeeen".


Hahahaa xD xD

jaa, precis ;D Då kanske vi skulle ta igen och gå om ;D

25 jan, 2018 13:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D

OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D

HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det )
Du menar Ravenclaw Det är vi som är galna i klassrummet medan ni är galna i frågesporten

25 jan, 2018 15:06

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D

OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D

HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det )
Du menar Ravenclaw Det är vi som är galna i klassrummet medan ni är galna i frågesporten

Jag tror det hela kan bero lite på att jag har tröttnat på frågesporten. Samma frågor hela tiden. Kan alla utantill. Det börjar bli tröttsamt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

25 jan, 2018 15:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Känns som att Gryffindor kommer att vinna elevhemstävlingen den här månaden xD ;D

OM de inte öppnar klassrummet och slytherinare svarar rätt på alla frågor först ;D

HAHA XD (Eller så får de vinna! Slytherin kan vinna nästa månad, och månaden efter det! och även de kommande månaderna efter det )
Du menar Ravenclaw Det är vi som är galna i klassrummet medan ni är galna i frågesporten

Jag tror det hela kan bero lite på att jag har tröttnat på frågesporten. Samma frågor hela tiden. Kan alla utantill. Det börjar bli tröttsamt
Jag försöker inte ens... hur många poäng får man om man kan alla frågor?

25 jan, 2018 15:14

1 2 3 ... 25026 25027 25028 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.