Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25025 25026 25027 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Alva Weasley
Elev

Avatar


Vi ska ha matte nu yayyyy (Suuuper ironisk)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia0.giphy.com%2Fmedia%2Fl553EJcE3Mrqo%2Fgiphy.gif Puss <3

24 jan, 2018 14:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Alva Weasley:
Vi ska ha matte nu yayyyy (Suuuper ironisk)
Men matte är bra! Hoppas du får dubbeltimme

24 jan, 2018 15:13

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Kintsugi:
Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat.

Så du gillar inte Ramsay? Tycker han var en ganska välskriven karaktär och saknar honom i serien
Jag gillade honom i början sedan när han gifte sig med You-know-who så började jag hata honom sedan så började jag gilla honom igen men när han döda You-know-who så hatade jag honom igen och det tog en rätt så lång tid innan jag gillade honom igen

Kolla den här roliga länken men VARNING FÖR SPOILERS!

Wow... Det var kul. Nu ska jag äta mellis!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

24 jan, 2018 15:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Kintsugi:
Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat.

Så du gillar inte Ramsay? Tycker han var en ganska välskriven karaktär och saknar honom i serien
Jag gillade honom i början sedan när han gifte sig med You-know-who så började jag hata honom sedan så började jag gilla honom igen men när han döda You-know-who så hatade jag honom igen och det tog en rätt så lång tid innan jag gillade honom igen

Kolla den här roliga länken men VARNING FÖR SPOILERS!

Wow... Det var kul. Nu ska jag äta mellis!
ÄT MELLIS DIN BANAN! JAG ÅT MELLIS FÖRE DIG SÅ JAG VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24 jan, 2018 15:34

Ithrenniel
Elev

Avatar

+1



https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroj8p7dNh1r3rbvro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2F94dae36941bbda2702310643e73903fb%2F4qnj1d8%2FJctoilxki%2Ftumblr_static_etiq67ngr94wo8444kwgw88g0_640_v2.gif

24 jan, 2018 17:12

Borttagen

Avatar


JAG HITTAR INTE DET SOM JAG HAR SKRIVIT PÅ ANSLAGSTAVLAN!!!!!!!

24 jan, 2018 20:42

Borttagen

Avatar


Satt i receptionen på mitt jobb hela måndagen och idag, det är ganska roligt! Ovanligt att sitta i en kassa där jag inte blir utskälld hela tiden eller att folk kommer och ställer helt orimliga krav Så mycket skojfriska gamlingar alltså, hahaha ♥ På mina båda förra jobb var det väldigt mycket ångest, utskällningar, otillräcklighet, dålig arbetsmiljö, osolidariska kollegor... här hjälper alla till och alla är trevliga, det är så fint!

24 jan, 2018 21:03

Vildvittra
Elev

Avatar

+1


Clato ♥
Cato och Clove

Alltså detta för tillbaka så mycket minnen sen jag nördade HG.

Måste nog starta ett HG roll snart!


"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

24 jan, 2018 21:58

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Clato ♥
Cato och Clove

Alltså detta för tillbaka så mycket minnen sen jag nördade HG.

Måste nog starta ett HG roll snart!


Åh detta fick mig att sakna Hunger Games jättemycket!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

24 jan, 2018 22:34

Frivolt
Elev

Avatar

+1


Alltså huuuuur får så många youtubers sina liv att se så jäkla fantastiska ut? xD Alltså typ de kan till och med få typ att äta en macka att vara helt otroligt fantastiskt och underbart xD
Och deras morgonrutin är typ vakna, träna, duscha, sminka sig, äta frukost, utöva lite yoga och sen är de pigga och glada och redo för dagen!


lixom...HOW?! är det ens möjligt ?! xD
Jag är typ glad om jag ens tar mig upp ur sängen på mornarna xD Och jag är för lat för att sminka mig!

hur gör dom ens? Varför är det ingen som delar med sig av hemligheterna? I need to know !!

24 jan, 2018 22:35

1 2 3 ... 25025 25026 25027 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.