@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alva Weasley
Elev |
24 jan, 2018 14:47 |
|
Borttagen
|
Men matte är bra! Hoppas du får dubbeltimme
24 jan, 2018 15:13 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag gillade honom i början sedan när han gifte sig med You-know-who så började jag hata honom sedan så började jag gilla honom igen men när han döda You-know-who så hatade jag honom igen och det tog en rätt så lång tid innan jag gillade honom igenSkrivet av Kintsugi: Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat. Så du gillar inte Ramsay? Tycker han var en ganska välskriven karaktär och saknar honom i serien Kolla den här roliga länken men VARNING FÖR SPOILERS! Wow... Det var kul. Nu ska jag äta mellis! Varför stava rätt när man kan stava fel? 24 jan, 2018 15:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: ÄT MELLIS DIN BANAN! JAG ÅT MELLIS FÖRE DIG SÅ JAG VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag gillade honom i början sedan när han gifte sig med You-know-who så började jag hata honom sedan så började jag gilla honom igen men när han döda You-know-who så hatade jag honom igen och det tog en rätt så lång tid innan jag gillade honom igenSkrivet av Kintsugi: Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat. Så du gillar inte Ramsay? Tycker han var en ganska välskriven karaktär och saknar honom i serien Kolla den här roliga länken men VARNING FÖR SPOILERS! Wow... Det var kul. Nu ska jag äta mellis! 24 jan, 2018 15:34 |
|
Ithrenniel
Elev |
24 jan, 2018 17:12 |
|
Borttagen
|
JAG HITTAR INTE DET SOM JAG HAR SKRIVIT PÅ ANSLAGSTAVLAN!!!!!!!
24 jan, 2018 20:42 |
|
Borttagen
|
Satt i receptionen på mitt jobb hela måndagen och idag, det är ganska roligt! Ovanligt att sitta i en kassa där jag inte blir utskälld hela tiden eller att folk kommer och ställer helt orimliga krav
24 jan, 2018 21:03 |
|
Vildvittra
Elev |
Clato ♥
Cato och Clove Alltså detta för tillbaka så mycket minnen sen jag nördade HG. Måste nog starta ett HG roll snart! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 jan, 2018 21:58 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Clato ♥ Cato och Clove Alltså detta för tillbaka så mycket minnen sen jag nördade HG. Måste nog starta ett HG roll snart! Åh detta fick mig att sakna Hunger Games jättemycket!!!
24 jan, 2018 22:34 |
|
Frivolt
Elev |
Alltså huuuuur får så många youtubers sina liv att se så jäkla fantastiska ut? xD Alltså typ de kan till och med få typ att äta en macka att vara helt otroligt fantastiskt och underbart xD
Och deras morgonrutin är typ vakna, träna, duscha, sminka sig, äta frukost, utöva lite yoga och sen är de pigga och glada och redo för dagen! lixom...HOW?! är det ens möjligt ?! xD Jag är typ glad om jag ens tar mig upp ur sängen på mornarna xD Och jag är för lat för att sminka mig! hur gör dom ens? Varför är det ingen som delar med sig av hemligheterna? I need to know !! 24 jan, 2018 22:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen