Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25023 25024 25025 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
LunaLovegood123 Det borde nog vara 38! Jag är en mördare!

......................no. Hade du varit en riktig mördare så skulle du inte sagt något om det på grund av att vi skulle kunna anmäla dig. Förvånad över att det är setet kommenterar på och inte på det faktum att jag har sovit i samma säng som en annan person.
Du fattar väl att jag är en sinnessjuk mördare som är stolt över att ha dödat folk?
Jag har också sovit tillsammans med någon i samma säng...

23 jan, 2018 18:26

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
LunaLovegood123 Det borde nog vara 38! Jag är en mördare!

......................no. Hade du varit en riktig mördare så skulle du inte sagt något om det på grund av att vi skulle kunna anmäla dig. Förvånad över att det är setet kommenterar på och inte på det faktum att jag har sovit i samma säng som en annan person.
Du fattar väl att jag är en sinnessjuk mördare som är stolt över att ha dödat folk?
Jag har också sovit tillsammans med någon i samma säng...

I swear you and Ramsay are the name person. I ship you two now.

23 jan, 2018 19:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
LunaLovegood123 Det borde nog vara 38! Jag är en mördare!

......................no. Hade du varit en riktig mördare så skulle du inte sagt något om det på grund av att vi skulle kunna anmäla dig. Förvånad över att det är setet kommenterar på och inte på det faktum att jag har sovit i samma säng som en annan person.
Du fattar väl att jag är en sinnessjuk mördare som är stolt över att ha dödat folk?
Jag har också sovit tillsammans med någon i samma säng...

I swear you and Ramsay are the name person. I ship you two now.
I vanliga fall hade jag startat ett krig men jag gillar Ramsay så jag har inget emot att bli shippad med honom

23 jan, 2018 19:37

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

23 jan, 2018 19:40

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat.

Så du gillar inte Ramsay? Tycker han var en ganska välskriven karaktär och saknar honom i serien

23 jan, 2018 19:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Kintsugi:
Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat.

Så du gillar inte Ramsay? Tycker han var en ganska välskriven karaktär och saknar honom i serien
Jag gillade honom i början sedan när han gifte sig med You-know-who så började jag hata honom sedan så började jag gilla honom igen men när han döda You-know-who så hatade jag honom igen och det tog en rätt så lång tid innan jag gillade honom igen

Kolla den här roliga länken men VARNING FÖR SPOILERS!

23 jan, 2018 19:44

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Kintsugi:
Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat.

Så du gillar inte Ramsay? Tycker han var en ganska välskriven karaktär och saknar honom i serien


Absolut inte. Jag fattar att man kan gilla välskrivna karaktärer som Bellatrix, Snape eller Joffrey, men Ramsay är helt över vad jag klarar av. Saknar honom inte det minsta, så sköööönt att man slipper honom.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

23 jan, 2018 20:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Kintsugi:
Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat.

Så du gillar inte Ramsay? Tycker han var en ganska välskriven karaktär och saknar honom i serien


Absolut inte. Jag fattar att man kan gilla välskrivna karaktärer som Bellatrix, Snape eller Joffrey, men Ramsay är helt över vad jag klarar av. Saknar honom inte det minsta, så sköööönt att man slipper honom.
Joffrey var hemsk! Ogillar honom verkligen, han har ingen hjärna!

23 jan, 2018 20:05

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat.


Jag började undra vad du hade emot gordon ramsay..

23 jan, 2018 20:13

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Kintsugi:
Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat.


Jag började undra vad du hade emot gordon ramsay..



hahahaha den mannen är så jävla skön. Älskar hur han sätter folk på plats och tar ner folk på jorden igen.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

23 jan, 2018 20:22

1 2 3 ... 25023 25024 25025 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.