@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Du fattar väl att jag är en sinnessjuk mördare som är stolt över att ha dödat folk?Skrivet av Borttagen: LunaLovegood123 Det borde nog vara 38! Jag är en mördare! ......................no. Hade du varit en riktig mördare så skulle du inte sagt något om det på grund av att vi skulle kunna anmäla dig. Förvånad över att det är setet kommenterar på och inte på det faktum att jag har sovit i samma säng som en annan person. Jag har också sovit tillsammans med någon i samma säng... 23 jan, 2018 18:26 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Du fattar väl att jag är en sinnessjuk mördare som är stolt över att ha dödat folk?Skrivet av Borttagen: LunaLovegood123 Det borde nog vara 38! Jag är en mördare! ......................no. Hade du varit en riktig mördare så skulle du inte sagt något om det på grund av att vi skulle kunna anmäla dig. Förvånad över att det är setet kommenterar på och inte på det faktum att jag har sovit i samma säng som en annan person. Jag har också sovit tillsammans med någon i samma säng... I swear you and Ramsay are the name person. I ship you two now. 23 jan, 2018 19:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: I vanliga fall hade jag startat ett krig men jag gillar Ramsay så jag har inget emot att bli shippad med honomSkrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Du fattar väl att jag är en sinnessjuk mördare som är stolt över att ha dödat folk?Skrivet av Borttagen: LunaLovegood123 Det borde nog vara 38! Jag är en mördare! ......................no. Hade du varit en riktig mördare så skulle du inte sagt något om det på grund av att vi skulle kunna anmäla dig. Förvånad över att det är setet kommenterar på och inte på det faktum att jag har sovit i samma säng som en annan person. Jag har också sovit tillsammans med någon i samma säng... I swear you and Ramsay are the name person. I ship you two now. 23 jan, 2018 19:37 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 jan, 2018 19:40 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat. Så du gillar inte Ramsay? Tycker han var en ganska välskriven karaktär och saknar honom i serien 23 jan, 2018 19:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Jag gillade honom i början sedan när han gifte sig med You-know-who så började jag hata honom sedan så började jag gilla honom igen men när han döda You-know-who så hatade jag honom igen och det tog en rätt så lång tid innan jag gillade honom igenSkrivet av Kintsugi: Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat. Så du gillar inte Ramsay? Tycker han var en ganska välskriven karaktär och saknar honom i serien Kolla den här roliga länken men VARNING FÖR SPOILERS! 23 jan, 2018 19:44 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Kintsugi: Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat. Så du gillar inte Ramsay? Tycker han var en ganska välskriven karaktär och saknar honom i serien Absolut inte. Jag fattar att man kan gilla välskrivna karaktärer som Bellatrix, Snape eller Joffrey, men Ramsay är helt över vad jag klarar av. Saknar honom inte det minsta, så sköööönt att man slipper honom. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 jan, 2018 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Joffrey var hemsk! Ogillar honom verkligen, han har ingen hjärna!Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Kintsugi: Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat. Så du gillar inte Ramsay? Tycker han var en ganska välskriven karaktär och saknar honom i serien Absolut inte. Jag fattar att man kan gilla välskrivna karaktärer som Bellatrix, Snape eller Joffrey, men Ramsay är helt över vad jag klarar av. Saknar honom inte det minsta, så sköööönt att man slipper honom. 23 jan, 2018 20:05 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat. Jag började undra vad du hade emot gordon ramsay.. 23 jan, 2018 20:13 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Kintsugi: Bara namnet "Ramsay" får mig att rysa av obehag och känna det djupaste hat. Jag började undra vad du hade emot gordon ramsay.. hahahaha den mannen är så jävla skön. Älskar hur han sätter folk på plats och tar ner folk på jorden igen. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 jan, 2018 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen