@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av bottleofelixfelicis: Känns skönt att man äntligen beslutat vilket gymnasium man ska till :] eller jag hoppas att jag inte ändrar mig ännu Vad blir det? Tror det blir ett av de svenskspråkiga gymnasierna här i Helsingfors. De har bra kurser och lärare i naturvetenskapliga ämnen så det blir bra Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: ha haft så ångerst men troor jag ha bestämt mej. Fyfan de e typ 1 månad kvar tills man söker. Hu e vi redan så långt... Känns skönt att man äntligen beslutat vilket gymnasium man ska till :] eller jag hoppas att jag inte ändrar mig ännu men eller hur?? de känns som att de va fö några dagar sen som elevhandledaren börja prata om GA. o joo ja hadde också hirvee ångest av va ja sku välja men infokvällana hjälpe sjukt mycke xD
22 jan, 2018 21:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Du vet, jag räknade fel och egentligen fick 63 och jag är bara 13 (egentligen 5013 Skrivet av Borttagen: hahahah jag kan ha fått 62 poäng på det här..... :--/ illa. undrar hur mycket jag skulle ha fått 2008 :O säkert en hel del ändå.... jag var en väldigt dryg och jobbig unge haha Skrivet av Vildvittra: Haha, vad roliga folk var då!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Jepp, jag tyckte det var skumt och svart nagellack och tryckt tröja? Hur gör det en till rebell eller något? xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Kan du länka mig testet? Hittade detta test på BDB från 2008, det har gått tio år sedan och har hänt en del 2008 Spoiler: Tryck här för att visa! 2018 Spoiler: Tryck här för att visa! Alltså det är bara sådär inget mer, haha xD Bara ta bort mina svar och svara själv om du vill Kan dock inte tycka att testet är så bra. Då var det en stor grej att gilla någon av samma kön, m.m. det är det inte längre Enligt tidigt 00- tal är det rebelligt haha xD Har gjort testet och jag fick lite mer än dig... men jag tycker jag borde få 100 men bara för att man inte gjort de här sakerna betyder det inte att jag bara är en liten rebell! HAIL SATAN! Spoiler: Tryck här för att visa! edit: okej pretty sure mitt 2008-jag skulle ha fått 37 poäng!! (räknade från slutet av 2008 dock) ganska illa still asså :--O 22 jan, 2018 21:11 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: hahaha inte för att det är en tävling, men... du fick ju faktiskt 53...... Du vet, jag räknade fel och egentligen fick 63 och jag är bara 13 (egentligen 5013 also när jag räknade dina poäng för dubbelcheck fick jag två frågor: vad har du umgåtts med för mördare ![]()
22 jan, 2018 21:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: hahaha inte för att det är en tävling, men... du fick ju faktiskt 53...... Du vet, jag räknade fel och egentligen fick 63 och jag är bara 13 (egentligen 5013 also när jag räknade dina poäng för dubbelcheck fick jag två frågor: vad har du umgåtts med för mördare Jaha, jag trodde det var 63 men det var 53...men aja. Blää, jag tycker det luktar illa sedan så är jag själv en mördare... och det borde jag inte sagt... 22 jan, 2018 21:22 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: hahah okej sounds fair... jag har ätit både katt- och hundmat on several occasions genom livet av flera olika anledningar, men så har jag ju inget luktsinne heller!! Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: hahaha inte för att det är en tävling, men... du fick ju faktiskt 53...... Du vet, jag räknade fel och egentligen fick 63 och jag är bara 13 (egentligen 5013 also när jag räknade dina poäng för dubbelcheck fick jag två frågor: vad har du umgåtts med för mördare Jaha, jag trodde det var 63 men det var 53...men aja. Blää, jag tycker det luktar illa sedan så är jag själv en mördare... och det borde jag inte sagt... ![]()
22 jan, 2018 21:26 |
|
Vildvittra
Elev |
Till folk som bär vikingahjälmar med horn skulle jag bara vilja säga en sak.
"Om någon hugger av dina horn med ett svärd kommer troligen din hjärna följa med. Tur att våra förfäder inte bar hjälmar med horn på. Detta är ett historiskt fel!" "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jan, 2018 21:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Jag har ett väldigt bra luktsinne så jag tycker många saker smakar äckligtSkrivet av Borttagen: hahah okej sounds fair... jag har ätit både katt- och hundmat on several occasions genom livet av flera olika anledningar, men så har jag ju inget luktsinne heller!! Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: hahaha inte för att det är en tävling, men... du fick ju faktiskt 53...... Du vet, jag räknade fel och egentligen fick 63 och jag är bara 13 (egentligen 5013 also när jag räknade dina poäng för dubbelcheck fick jag två frågor: vad har du umgåtts med för mördare Jaha, jag trodde det var 63 men det var 53...men aja. Blää, jag tycker det luktar illa sedan så är jag själv en mördare... och det borde jag inte sagt... 22 jan, 2018 21:30 |
|
Vildvittra
Elev |
Barn på 4 år: "Therese, idag känner jag mig lite lesbisk, så jag tänker krama dig om jag får."
Detta efter att jag talat med att man kan vara kär i vem man vill och vara vem man vill. Att ens kropp är en egens och att man inte behöver kramas om man inte vill m.m. Vi har till och med en docka på förskolan som har snippa men känner sig som en pojke. Jag bara smyger in massa bra saker i deras små hjärnor (även om inte mina kollegor uppskattar allt precis "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jan, 2018 21:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Barn på 4 år: "Therese, idag känner jag mig lite lesbisk, så jag tänker krama dig om jag får." Detta efter att jag talat med att man kan vara kär i vem man vill och vara vem man vill. Att ens kropp är en egens och att man inte behöver kramas om man inte vill m.m. Vi har till och med en docka på förskolan som har snippa men känner sig som en pojke. Jag bara smyger in massa bra saker i deras små hjärnor (även om inte mina kollegor uppskattar allt precis Varför hade jag dig inte som dagislärare? Då hade jag varit mycket mer intelligentare tidigare! 22 jan, 2018 21:43 |
|
Borttagen
|
Jag hela tiden :
Går ut från ig för att kolla mugglis, men istället för det då går jag in i ig igen, går ut, och sedan har jag glömt vad jag skulle göra 22 jan, 2018 22:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen