The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av DarkNight: Well folk brukar tro jag är äldre än vad jag egentligen är XDSkrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Jag fyllde för en månad sen ungefär (23/6) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Well jag har en (inte för att låta skrytsam) en ganska bra sångröst och är musikalisk, sen så är teater en enorm passion jag har som jag är ganska duktig på, jag är en hyfsad konstnär och en okej författare (jag är åtminstånde riktigt duktig för att vara 13 enligt typ alla vuxna som läst mina texter). Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Inte så vitt jag vet iallafall (bågskytte och alla grenar av kultur bemästrar jag XD) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Sorry jag har inga portal förmågor annars skulle jag gärna hjälpt dig Jag hatar att vara på byggvarohus! KAN NÅGON TA MIG HÄR IFRÅN!!! HAR DU INTE?? aww D: ALLA kultur grenar? wooow 13? När fyller du? oj... jag trodde du va typ 14-15.. ![]()
26 jul, 2017 14:05 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Well folk brukar tro jag är äldre än vad jag egentligen är XD Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Jag fyllde för en månad sen ungefär (23/6) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Well jag har en (inte för att låta skrytsam) en ganska bra sångröst och är musikalisk, sen så är teater en enorm passion jag har som jag är ganska duktig på, jag är en hyfsad konstnär och en okej författare (jag är åtminstånde riktigt duktig för att vara 13 enligt typ alla vuxna som läst mina texter). Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Inte så vitt jag vet iallafall (bågskytte och alla grenar av kultur bemästrar jag XD) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Sorry jag har inga portal förmågor annars skulle jag gärna hjälpt dig Jag hatar att vara på byggvarohus! KAN NÅGON TA MIG HÄR IFRÅN!!! HAR DU INTE?? aww D: ALLA kultur grenar? wooow 13? När fyller du? oj... jag trodde du va typ 14-15.. Folk brukar tro att jag är 15 när jag skriver med dem och sen plötsligt får dem en bild bara wtf 26 jul, 2017 14:13 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av DarkNight: Folk tror jag är typ 15 både på mugglis och IRL......Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Well folk brukar tro jag är äldre än vad jag egentligen är XD Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Jag fyllde för en månad sen ungefär (23/6) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Well jag har en (inte för att låta skrytsam) en ganska bra sångröst och är musikalisk, sen så är teater en enorm passion jag har som jag är ganska duktig på, jag är en hyfsad konstnär och en okej författare (jag är åtminstånde riktigt duktig för att vara 13 enligt typ alla vuxna som läst mina texter). Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Inte så vitt jag vet iallafall (bågskytte och alla grenar av kultur bemästrar jag XD) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Sorry jag har inga portal förmågor annars skulle jag gärna hjälpt dig Jag hatar att vara på byggvarohus! KAN NÅGON TA MIG HÄR IFRÅN!!! HAR DU INTE?? aww D: ALLA kultur grenar? wooow 13? När fyller du? oj... jag trodde du va typ 14-15.. Folk brukar tro att jag är 15 när jag skriver med dem och sen plötsligt får dem en bild bara wtf ![]()
26 jul, 2017 14:17 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Folk tror jag är typ 15 både på mugglis och IRL...... Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Well folk brukar tro jag är äldre än vad jag egentligen är XD Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Jag fyllde för en månad sen ungefär (23/6) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Well jag har en (inte för att låta skrytsam) en ganska bra sångröst och är musikalisk, sen så är teater en enorm passion jag har som jag är ganska duktig på, jag är en hyfsad konstnär och en okej författare (jag är åtminstånde riktigt duktig för att vara 13 enligt typ alla vuxna som läst mina texter). Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Inte så vitt jag vet iallafall (bågskytte och alla grenar av kultur bemästrar jag XD) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Sorry jag har inga portal förmågor annars skulle jag gärna hjälpt dig Jag hatar att vara på byggvarohus! KAN NÅGON TA MIG HÄR IFRÅN!!! HAR DU INTE?? aww D: ALLA kultur grenar? wooow 13? När fyller du? oj... jag trodde du va typ 14-15.. Folk brukar tro att jag är 15 när jag skriver med dem och sen plötsligt får dem en bild bara wtf *Pappa* Grattis på 13 års dagen! *Jag* Det var igår och förretsen fyllde jag 13 XDD 26 jul, 2017 14:19 |
|
Newt's Niffler
Elev |
26 jul, 2017 16:08
Detta inlägg ändrades senast 2017-07-28 kl. 08:58
|
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkNight: Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Well folk brukar tro jag är äldre än vad jag egentligen är XD Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Jag fyllde för en månad sen ungefär (23/6) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Well jag har en (inte för att låta skrytsam) en ganska bra sångröst och är musikalisk, sen så är teater en enorm passion jag har som jag är ganska duktig på, jag är en hyfsad konstnär och en okej författare (jag är åtminstånde riktigt duktig för att vara 13 enligt typ alla vuxna som läst mina texter). Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av DarkNight: Inte så vitt jag vet iallafall (bågskytte och alla grenar av kultur bemästrar jag XD) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Sorry jag har inga portal förmågor annars skulle jag gärna hjälpt dig Jag hatar att vara på byggvarohus! KAN NÅGON TA MIG HÄR IFRÅN!!! HAR DU INTE?? aww D: ALLA kultur grenar? wooow 13? När fyller du? oj... jag trodde du va typ 14-15.. Folk brukar tro att jag är 15 när jag skriver med dem och sen plötsligt får dem en bild bara wtf Haha det är som jag i Clash of clans, jag blev presenterad för en av medlemmarna i klanen som har varit med hur länge som helst men som varit inaktiv sen jag gick med eftersom han var med i den kroatiska varianten av Sveriges mästerkock (han vann förövrigt och har en egen resturang nu) och jag presenterade mig med namn och ålder och en annan som vi också pratade med fick en chock och ungefär sa ugahgagauagavqagagahaj vaaaaaaa??? Han trodde jag precis som nästan alla andra var en "oldie" dvs typ 40-50 han hade själv en dotter som också var tretton. Han som vann mästerkocken är förövrigt sjukt kul speciellt hans panikinlägg som han hade. Han hade redan innan finalen sändes 4 flickvänner för att han hade blivit så populär och han hade lite panik för hur de skulle bli när de fick veta att han hade vunnit också. Var rätt så kul på alla hjärtans dag när en del personer snackade och nån frågade hur de mådde och en av dem som är typ 18 svarade med att fråga om man kan må bra som singel på alla hjärtans dag så kom mästerkocken in och svarade att det var bättre än att ha fyra flickvänner Hahah måste varit sjukt stressigt för honom att hinna med alla. I övrigt så var min första dag på mitt första sommarjobb idag 26 jul, 2017 19:41 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag trodde också du var mycket äldre än 13! Jag trodde du var typ 15-16!Haha det är som jag i Clash of clans, jag blev presenterad för en av medlemmarna i klanen som har varit med hur länge som helst men som varit inaktiv sen jag gick med eftersom han var med i den kroatiska varianten av Sveriges mästerkock (han vann förövrigt och har en egen resturang nu) och jag presenterade mig med namn och ålder och en annan som vi också pratade med fick en chock och ungefär sa ugahgagauagavqagagahaj vaaaaaaa??? Han trodde jag precis som nästan alla andra var en "oldie" dvs typ 40-50 han hade själv en dotter som också var tretton. Han som vann mästerkocken är förövrigt sjukt kul speciellt hans panikinlägg som han hade. Han hade redan innan finalen sändes 4 flickvänner för att han hade blivit så populär och han hade lite panik för hur de skulle bli när de fick veta att han hade vunnit också. Var rätt så kul på alla hjärtans dag när en del personer snackade och nån frågade hur de mådde och en av dem som är typ 18 svarade med att fråga om man kan må bra som singel på alla hjärtans dag så kom mästerkocken in och svarade att det var bättre än att ha fyra flickvänner Hahah måste varit sjukt stressigt för honom att hinna med alla. I övrigt så var min första dag på mitt första sommarjobb idag Vad kul! Vad jobbar du med och hur gick det? (Gissa vem som ska till Uppsala om en månaaaad!!!!!!!!!!) 26 jul, 2017 19:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag trodde också du var mycket äldre än 13! Jag trodde du var typ 15-16!Haha det är som jag i Clash of clans, jag blev presenterad för en av medlemmarna i klanen som har varit med hur länge som helst men som varit inaktiv sen jag gick med eftersom han var med i den kroatiska varianten av Sveriges mästerkock (han vann förövrigt och har en egen resturang nu) och jag presenterade mig med namn och ålder och en annan som vi också pratade med fick en chock och ungefär sa ugahgagauagavqagagahaj vaaaaaaa??? Han trodde jag precis som nästan alla andra var en "oldie" dvs typ 40-50 han hade själv en dotter som också var tretton. Han som vann mästerkocken är förövrigt sjukt kul speciellt hans panikinlägg som han hade. Han hade redan innan finalen sändes 4 flickvänner för att han hade blivit så populär och han hade lite panik för hur de skulle bli när de fick veta att han hade vunnit också. Var rätt så kul på alla hjärtans dag när en del personer snackade och nån frågade hur de mådde och en av dem som är typ 18 svarade med att fråga om man kan må bra som singel på alla hjärtans dag så kom mästerkocken in och svarade att det var bättre än att ha fyra flickvänner Hahah måste varit sjukt stressigt för honom att hinna med alla. I övrigt så var min första dag på mitt första sommarjobb idag Vad kul! Vad jobbar du med och hur gick det? (Gissa vem som ska till Uppsala om en månaaaad!!!!!!!!!!) Haha när trodde du det? Jag och min kompis tvättar vår fasad för 50 kr i timmen, vi lär tjäna 1000 kr ungefär (även om det är högre än jag trodde utomhus man måste sätta ihop två stegar för att komma högst upp och på ett ställe måste stegen balansera på en 1 meter bred stengång/mur. Det är en sak att bara klättra upp men med massa saker med sig är det mycket svårare. Och att stå där uppe och balansera och sträcka sig så långt som möjligt är inte heller jättekul. (Kul! Vad ska du göra där?) 26 jul, 2017 20:21 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Typ vid jul! Innan jag lärt känna dig!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag trodde också du var mycket äldre än 13! Jag trodde du var typ 15-16!Haha det är som jag i Clash of clans, jag blev presenterad för en av medlemmarna i klanen som har varit med hur länge som helst men som varit inaktiv sen jag gick med eftersom han var med i den kroatiska varianten av Sveriges mästerkock (han vann förövrigt och har en egen resturang nu) och jag presenterade mig med namn och ålder och en annan som vi också pratade med fick en chock och ungefär sa ugahgagauagavqagagahaj vaaaaaaa??? Han trodde jag precis som nästan alla andra var en "oldie" dvs typ 40-50 han hade själv en dotter som också var tretton. Han som vann mästerkocken är förövrigt sjukt kul speciellt hans panikinlägg som han hade. Han hade redan innan finalen sändes 4 flickvänner för att han hade blivit så populär och han hade lite panik för hur de skulle bli när de fick veta att han hade vunnit också. Var rätt så kul på alla hjärtans dag när en del personer snackade och nån frågade hur de mådde och en av dem som är typ 18 svarade med att fråga om man kan må bra som singel på alla hjärtans dag så kom mästerkocken in och svarade att det var bättre än att ha fyra flickvänner Hahah måste varit sjukt stressigt för honom att hinna med alla. I övrigt så var min första dag på mitt första sommarjobb idag Vad kul! Vad jobbar du med och hur gick det? (Gissa vem som ska till Uppsala om en månaaaad!!!!!!!!!!) Haha när trodde du det? Jag och min kompis tvättar vår fasad för 50 kr i timmen, vi lär tjäna 1000 kr ungefär (även om det är högre än jag trodde utomhus man måste sätta ihop två stegar för att komma högst upp och på ett ställe måste stegen balansera på en 1 meter bred stengång/mur. Det är en sak att bara klättra upp men med massa saker med sig är det mycket svårare. Och att stå där uppe och balansera och sträcka sig så långt som möjligt är inte heller jättekul. (Kul! Vad ska du göra där?) Det låter ju jätteläskigt! Försök att inte ramla ner så blir jag jätteglad! Jag ska åka med Hogwartsexpressen! Men jag vet inte om vi får tag på biljetter! Jag sitter och gråter av nervositet! 26 jul, 2017 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Typ vid jul! Innan jag lärt känna dig!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jag trodde också du var mycket äldre än 13! Jag trodde du var typ 15-16!Haha det är som jag i Clash of clans, jag blev presenterad för en av medlemmarna i klanen som har varit med hur länge som helst men som varit inaktiv sen jag gick med eftersom han var med i den kroatiska varianten av Sveriges mästerkock (han vann förövrigt och har en egen resturang nu) och jag presenterade mig med namn och ålder och en annan som vi också pratade med fick en chock och ungefär sa ugahgagauagavqagagahaj vaaaaaaa??? Han trodde jag precis som nästan alla andra var en "oldie" dvs typ 40-50 han hade själv en dotter som också var tretton. Han som vann mästerkocken är förövrigt sjukt kul speciellt hans panikinlägg som han hade. Han hade redan innan finalen sändes 4 flickvänner för att han hade blivit så populär och han hade lite panik för hur de skulle bli när de fick veta att han hade vunnit också. Var rätt så kul på alla hjärtans dag när en del personer snackade och nån frågade hur de mådde och en av dem som är typ 18 svarade med att fråga om man kan må bra som singel på alla hjärtans dag så kom mästerkocken in och svarade att det var bättre än att ha fyra flickvänner Hahah måste varit sjukt stressigt för honom att hinna med alla. I övrigt så var min första dag på mitt första sommarjobb idag Vad kul! Vad jobbar du med och hur gick det? (Gissa vem som ska till Uppsala om en månaaaad!!!!!!!!!!) Haha när trodde du det? Jag och min kompis tvättar vår fasad för 50 kr i timmen, vi lär tjäna 1000 kr ungefär (även om det är högre än jag trodde utomhus man måste sätta ihop två stegar för att komma högst upp och på ett ställe måste stegen balansera på en 1 meter bred stengång/mur. Det är en sak att bara klättra upp men med massa saker med sig är det mycket svårare. Och att stå där uppe och balansera och sträcka sig så långt som möjligt är inte heller jättekul. (Kul! Vad ska du göra där?) Det låter ju jätteläskigt! Försök att inte ramla ner så blir jag jätteglad! Jag ska åka med Hogwartsexpressen! Men jag vet inte om vi får tag på biljetter! Jag sitter och gråter av nervositet! Aha okej Jag lovar Den med Lennakatten antar jag? Lennakatten är jättefin så det är säkert kul 26 jul, 2017 20:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen