Alien & Beben (Privat rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
fakeliampayne
Elev |
"Och vi har en show om några dagar" säger jag och försöker låta positiv om det, men jag vill inte vara borta ifrån Darcy och Brayden i början..
![]()
14 sep, 2015 21:43 |
|
Beben
Elev |
14 sep, 2015 21:46 |
|
fakeliampayne
Elev |
14 sep, 2015 21:47 |
|
Beben
Elev |
14 sep, 2015 21:50 |
|
fakeliampayne
Elev |
Jag besvarar kyssen kort och ler.
"Vi ska snart släppa ett nytt album också, det är en särskild låt där som påminner mig om dig" flinar jag. ![]()
14 sep, 2015 21:54 |
|
Beben
Elev |
14 sep, 2015 21:55 |
|
fakeliampayne
Elev |
"Nej! Den heter Stockholm syndrome och den handlar om den dagen vi förlovade oss, om du kommer ihåg" säger jag men vet att vi skrev klart den låten innan det.
![]()
14 sep, 2015 22:01 |
|
Beben
Elev |
14 sep, 2015 22:02 |
|
fakeliampayne
Elev |
14 sep, 2015 22:04 |
|
Beben
Elev |
14 sep, 2015 22:05 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen