@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
catradora
Elev |
Nu har jag struntat i finskaläxan... Igen.
Men seriöst, har inte gjort en enda läxa nu på vårterminen... Måste skärpa mig!
21 jan, 2018 21:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av catradora: Ja, skärp dig!Nu har jag struntat i finskaläxan... Igen. Men seriöst, har inte gjort en enda läxa nu på vårterminen... Måste skärpa mig! 21 jan, 2018 21:21 |
|
catradora
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har i alla fall börjat gå och lägga mig tidigare! Skrivet av catradora: Ja, skärp dig! Nu har jag struntat i finskaläxan... Igen. Men seriöst, har inte gjort en enda läxa nu på vårterminen... Måste skärpa mig!
21 jan, 2018 21:25 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av catradora: Skrivet av Borttagen: Jag har i alla fall börjat gå och lägga mig tidigare! Skrivet av catradora: Ja, skärp dig! Nu har jag struntat i finskaläxan... Igen. Men seriöst, har inte gjort en enda läxa nu på vårterminen... Måste skärpa mig! Säger som jag säger till barnen på förskolan "Aja, baja, Krösa-Maja." "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 jan, 2018 21:29 |
|
catradora
Elev |
såg just kubz scouts senaste video och dog lite
"we got logan paul in the corner" pfft HAHAHAHAHAH BÄSTA IDAG HAHAH
21 jan, 2018 22:06 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag trodde att den gifen du hade var Scorpius i den nya TCC Ibland finns det ingen bättre känsla än när man är på bio, reklamen tar slut och lamporna tänds för tillfället innan filmen börjar. Och inte en en enda levande själ i salongen säger "nu är det slut" Lauren Lopez som Scorpius... det vore en ära att se xD
21 jan, 2018 22:32 |
|
Salem
Lärare |
Skulle smita från en föreläsning idag för det var repetition och jag orkade inte sitta kvar. När jag smet ut bakom min stol så slog jag till en lampknapp med rumpan så hela salen tändes och typ 90 pers vände sig om och såg my great escape
22 jan, 2018 11:12 |
|
Jullan bullan
Elev |
Vad gör jag ens i skolan? Det känns som att jag kan ge upp på skolan då jag ändå aldrig kommer kunna komma in på den högskolan jag vill komma in på
Teen Wolf<3<3 22 jan, 2018 15:21 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
22 jan, 2018 15:29 |
|
Emmi
Prefekt |
22 jan, 2018 16:21 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen