@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
21 jan, 2018 01:11 |
|
Borttagen
|
Bra att någon påminner om pollen xD
Har inte svarat något än så länge, skulle bli ihjälslagen vad jag än skulle vara x) 21 jan, 2018 01:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Min bror är en sån där person som lyssnar på en låt intensivt i två veckor och vill sedan aldrig höra den igen! Just nu är det Swedish Fika han fastnat på! Det är ganska störigt, men lite kul ändå! Haha jag är också en sådan person som kan lyssna på samma låt 24/7. Fast om jag tycker den är extra bra kan jag liksom lyssna sönder på den i en månad typ. x) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jan, 2018 01:58 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Bra att någon påminner om pollen xD Har inte svarat något än så länge, skulle bli ihjälslagen vad jag än skulle vara x) hahah!! =D =) - just like themarauder 21 jan, 2018 02:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Bra att någon påminner om pollen xD Har inte svarat något än så länge, skulle bli ihjälslagen vad jag än skulle vara x) hahah!! =D Jag svarade sökare. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jan, 2018 02:46 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Bra att någon påminner om pollen xD Har inte svarat något än så länge, skulle bli ihjälslagen vad jag än skulle vara x) hahah!! =D Jag svarade sökare. Hahah, jag är också bollrädd!! Eller iaf för "flygande" bollar. =) - just like themarauder 21 jan, 2018 05:08 |
|
Zora
Elev |
När man kollar igenom en film sida och ser att dem har släpt season 2 på en serie jag såg klart på 2 dagar förra året..
![]()
21 jan, 2018 09:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Det är jag också! Och bara för det är det alltid jag som får basketbollar i huvudet :' Skrivet av Solkatten: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Bra att någon påminner om pollen xD Har inte svarat något än så länge, skulle bli ihjälslagen vad jag än skulle vara x) hahah!! =D Jag svarade sökare. Hahah, jag är också bollrädd!! Eller iaf för "flygande" bollar. 21 jan, 2018 10:07 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 jan, 2018 11:07 |
|
Scorperion
Elev |
21 jan, 2018 12:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen