@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Signe tha toast
Elev |
Skrivet av Scorperion: Gärna Skrivet av Signe tha toast: Någon som säljer en Gryffindor mössa för under 150 g? Jag har en som ligger uppe för 250g. Jag skulle kunna sänka priset om du vill?
20 jan, 2018 22:24 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Signe tha toast: Skrivet av Scorperion: Gärna Skrivet av Signe tha toast: Någon som säljer en Gryffindor mössa för under 150 g? Jag har en som ligger uppe för 250g. Jag skulle kunna sänka priset om du vill? Oki! Fixar det genast ^^
20 jan, 2018 22:28 |
|
Signe tha toast
Elev |
Skrivet av Scorperion: Tack så mycket Skrivet av Signe tha toast: Skrivet av Scorperion: Gärna Skrivet av Signe tha toast: Någon som säljer en Gryffindor mössa för under 150 g? Jag har en som ligger uppe för 250g. Jag skulle kunna sänka priset om du vill? Oki! Fixar det genast ^^
20 jan, 2018 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Din brorsa ar väldigt bra musiksmak!Min bror är en sån där person som lyssnar på en låt intensivt i två veckor och vill sedan aldrig höra den igen! Just nu är det Swedish Fika han fastnat på! Det är ganska störigt, men lite kul ändå! 20 jan, 2018 22:38 |
|
mitchan
Lärare |
EEEHHHHH asså jag hade strömavbrott i min husvagn i några timmar igår och under den tiden så märkte jag även att min kyl och frys (som finns i den delade tvättstugan) var av, men tänkte att det var av samma anledning som husvagnen, så när dom fixade det sen så tänkte jag inte mer på det...
men nu när jag gick för att sätta in min mat i kylen efter jag hade handlat så märkte jag att det inte alls var strömavbrott i tvättstugan igår, utan NÅGON IDIOT hade tydligen DRAGIT UR SLADDEN till kylfrysen för att använda eluttaget, och aldrig satt tillbaka den sen??? worst thing is: dom drog ut kontakten till kylfrysen för att make room för ETT GRENUTTAG........ VARFÖR KUNDE DOM INTE KOPPLA I MIN KYL OCH FRYS I GRENUTTAGET???? ÄR DOM HELT DUMMA? WHO EVEN DOES THAT? nu har all mat jag äger stått och gosat i en asvarm tvättstuga i över ett dygn ?????? fricking douchebags :'( ![]()
20 jan, 2018 22:48 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tyckte du det när han svarade ”Octavi-anus’ på alla frågorna i The Music Tag 2.0!Skrivet av GinnyHermionePotter: Din brorsa ar väldigt bra musiksmak! Min bror är en sån där person som lyssnar på en låt intensivt i två veckor och vill sedan aldrig höra den igen! Just nu är det Swedish Fika han fastnat på! Det är ganska störigt, men lite kul ändå! 20 jan, 2018 22:55 |
|
Fjalar
Elev |
Jag la in kläderna i tvättmaskinen, stängde luckan, hällde i tvättmedel och ställde in temperatur. Men glömde visst trycka på start
20 jan, 2018 23:30 |
|
Scorperion
Elev |
20 jan, 2018 23:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Det var bara roligt xD Fast om det fanns en sån låt så skulle den handla om förolämpade saker mot Octavi-anus så hade gillat denSkrivet av Borttagen: Tyckte du det när han svarade ”Octavi-anus’ på alla frågorna i The Music Tag 2.0! Skrivet av GinnyHermionePotter: Din brorsa ar väldigt bra musiksmak! Min bror är en sån där person som lyssnar på en låt intensivt i två veckor och vill sedan aldrig höra den igen! Just nu är det Swedish Fika han fastnat på! Det är ganska störigt, men lite kul ändå! 20 jan, 2018 23:34 |
|
Prue
Elev |
Vet inte om det är så smart att dricka kaffe såhär klockan 00:25 på natten. Men gott är det i alla fall ♥
21 jan, 2018 00:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen