@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Säg det då Skrivet av Borttagen: CHIPSPÅÅÅÅSE! Skrivet av Borttagen: vadå den är det ett chips Skrivet av Borttagen: Min mamma hade gömt den... det var inte hon... Skrivet av Borttagen: Min chips Jag hittar inte min chips... om min syster tagit den så ska hon få *_* 20 jan, 2018 11:36 |
|
Borttagen
|
Jag köpte Bertie Botts bönor i alla smaker men jag vågar inte äta någon...
20 jan, 2018 14:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag köpte Bertie Botts bönor i alla smaker men jag vågar inte äta någon... Haha det har jag också gjort jag smakade svartpeppar och efter det så vågade jag inte ens smaka på äpple 20 jan, 2018 14:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Usch.... så äckligt?Skrivet av Borttagen: Jag köpte Bertie Botts bönor i alla smaker men jag vågar inte äta någon... Haha det har jag också gjort jag smakade svartpeppar och efter det så vågade jag inte ens smaka på äpple 20 jan, 2018 14:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Usch.... så äckligt? Skrivet av Borttagen: Jag köpte Bertie Botts bönor i alla smaker men jag vågar inte äta någon... Haha det har jag också gjort jag smakade svartpeppar och efter det så vågade jag inte ens smaka på äpple Jaa jag trodde den inte skulle vara så hemsk men den var jättehemsk 20 jan, 2018 14:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: De lyckades... jag vet inte om jag vill smaka på smuts...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Usch.... så äckligt? Skrivet av Borttagen: Jag köpte Bertie Botts bönor i alla smaker men jag vågar inte äta någon... Haha det har jag också gjort jag smakade svartpeppar och efter det så vågade jag inte ens smaka på äpple Jaa jag trodde den inte skulle vara så hemsk men den var jättehemsk 20 jan, 2018 14:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: De lyckades... jag vet inte om jag vill smaka på smuts... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Usch.... så äckligt? Skrivet av Borttagen: Jag köpte Bertie Botts bönor i alla smaker men jag vågar inte äta någon... Haha det har jag också gjort jag smakade svartpeppar och efter det så vågade jag inte ens smaka på äpple Jaa jag trodde den inte skulle vara så hemsk men den var jättehemsk Om du inte vågar smaka smuts testa smaka gräs 20 jan, 2018 14:43 |
|
Emmi
Prefekt |
Alltså dagens väder.. ♥3
-15 & sol. Var ute och gick och gicck hem över isen med solnedgång. Det slår inte många vyer.. (Kommer kanske bild sedan, beror på hur samarbetsvillig mobil jag har ) Förresten, nån som vet varför piggelino tog bort sig?
20 jan, 2018 14:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Emmi: Alltså dagens väder.. ♥3 -15 & sol. Var ute och gick och gicck hem över isen med solnedgång. Det slår inte många vyer.. (Kommer kanske bild sedan, beror på hur samarbetsvillig mobil jag har ) Förresten, nån som vet varför piggelino tog bort sig? Trodde i en sekund att det nästan stod 15+ haha. Var i Sverige finns det 15+ grader och sol i januari. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jan, 2018 15:14 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: hahahah tja nä, tack gode gud att det inte var 15+ och jag gick på isen (The new Jesus Skrivet av Emmi: Alltså dagens väder.. ♥3 -15 & sol. Var ute och gick och gicck hem över isen med solnedgång. Det slår inte många vyer.. (Kommer kanske bild sedan, beror på hur samarbetsvillig mobil jag har ) Förresten, nån som vet varför piggelino tog bort sig? Trodde i en sekund att det nästan stod 15+ haha. Var i Sverige finns det 15+ grader och sol i januari. xD
20 jan, 2018 15:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen