@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vill väldigt gärna göra en BTS crack video! Måste bara först skaffa ett redigeringsprogram och lära mig redigera videos......
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2018 17:25 |
GinnyHermionePotter
Elev |
Undrar om man kan bli grafisk designer om man knappt ser något!
19 jan, 2018 17:49 |
|
Emmi
Prefekt |
Igår var det 4 år sedan min farfar somnade in. 4 år. Minns ju ännu då vi sa Hejdå en sista gång. På han sätt "PropProp". Fortfarande sättet vi säger Hejdå i vår familj / släkt. Men alltså 4 år? Snart är det 10 och snart har jag glömt hans röst..
19 jan, 2018 19:07 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Emmi: Igår var det 4 år sedan min farfar somnade in. 4 år. Minns ju ännu då vi sa Hejdå en sista gång. På han sätt "PropProp". Fortfarande sättet vi säger Hejdå i vår familj / släkt. Men alltså 4 år? Snart är det 10 och snart har jag glömt hans röst.. I år i december kommer det faktiskt vara 10 år sedan min farfar gick bort. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2018 19:12 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: stackare.. Minns att han alltid var glad & att det var kul att vara med honom även om vi inte egentligen på något sätt är relaterade till varandra så behandlade han mig som om jag var hans barnbarn. varför får inta Far- & Morföräldrar leva föralltid?Skrivet av Emmi: Igår var det 4 år sedan min farfar somnade in. 4 år. Minns ju ännu då vi sa Hejdå en sista gång. På han sätt "PropProp". Fortfarande sättet vi säger Hejdå i vår familj / släkt. Men alltså 4 år? Snart är det 10 och snart har jag glömt hans röst.. I år i december kommer det faktiskt vara 10 år sedan min farfar gick bort.
19 jan, 2018 19:22 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av Emmi: "The ones who love us never really leave us, you can always find them in here." Dem finns alltid i hjärtat Igår var det 4 år sedan min farfar somnade in. 4 år. Minns ju ännu då vi sa Hejdå en sista gång. På han sätt "PropProp". Fortfarande sättet vi säger Hejdå i vår familj / släkt. Men alltså 4 år? Snart är det 10 och snart har jag glömt hans röst.. ![]()
19 jan, 2018 19:30 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Salem: VILL VETA VAD ERFAS NYA FUNKTION ÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!! I mitt huvud är det typ 9 nya butiker i trollkarlsstaden - In reality kommer det säkert vara att man kan köra frågesport 5 gånger om dagen istället för 3 typ.. ungefär.. Jag hoppas verkligen på det första ;O hade varit typ bäst !! Jaa eller något nytt spel.. känns logiskt iom han gjorde mer plats bland spelen.. Tror det kommer iaf två nya spel då det finns plats för två nya. Jag är nyfiken. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2018 20:01 |
|
Scorperion
Elev |
19 jan, 2018 21:17 |
|
Lazarus
Prefekt |
Är så trött. Är inte van vid att vara så upptagen hela veckorna, och nu måste jag förbereda mig mentalt för att flytta också. Packa allt, städa, och sen flytta & packa upp och allt sånt och mitt i allt är det också min födelsedag & födelsedagsfest. Varför måste man vara vuxen? De enda fördelarna är att kunna äta godis till frukost utan att någon ifrågasätter och att man kan gå och lägga sig när man vill.
19 jan, 2018 21:24 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Ska se Sherlock nu och somna till det!
19 jan, 2018 23:35 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen