@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Idag fyller jag år, det har jag ingen lust med, haha xD ![]() 18 jan, 2018 14:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Zora: Seriöst? inte ens någon e vaken här sitter man kvart över fem och glor.. Bara detta för APL.. upp fem och jag HATAR tidigar morgonar.. däröfr ogllar jag APL för man måste upp tidigt... sen när man väl e på plats hur kul som helst.. lite nervöst idag ska träffa min handledare för första gången idag. Sen igår färgade jag om håret ^^ har blont på ena sidan då jag snaggat där och lite back i nacken sen långt på andra som blev rött i år ^^ hejdå blå men kommer säkert gå tillbaka til det senare igen hehe. Jag tror jag kan ha varit vaken vid den tiden.. var bara inte inne på mugglis. Jag hade fortfarande inte somnat då haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jan, 2018 14:18 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Idag fyller jag år, det har jag ingen lust med, haha xD För då blir du äldre? Grattis iallafall. 18 jan, 2018 14:19 |
|
Solkatten
Elev |
Saknar när man var liten och hela tiden längtade till födelsedagen. Nu längtar jag inte öht.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jan, 2018 14:20 |
|
Klaestron
Elev |
18 jan, 2018 14:28 |
|
Scorperion
Elev |
I need your help!
Jag tänkte gå på bio imorgon men jag kan inte bestämma vilken film jag ska se! Det står mellan Call me by your name och Ted - För kärlekens skull Någon här som har sett dessa filmer? Vilken är mest värd att lägga ca 130kr på?!
18 jan, 2018 15:24 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Scorperion: I need your help! Jag tänkte gå på bio imorgon men jag kan inte bestämma vilken film jag ska se! Det står mellan Call me by your name och Ted - För kärlekens skull Någon här som har sett dessa filmer? Vilken är mest värd att lägga ca 130kr på?! Jag har inte sett nån av dem, men jag skulle satsa 100% på att filmen om Ted är fantastisk! Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 18 jan, 2018 16:58 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Scorperion: I need your help! Jag tänkte gå på bio imorgon men jag kan inte bestämma vilken film jag ska se! Det står mellan Call me by your name och Ted - För kärlekens skull Någon här som har sett dessa filmer? Vilken är mest värd att lägga ca 130kr på?! Jag har inte sett nån av dem, men jag skulle satsa 100% på att filmen om Ted är fantastisk! Jag kollade trailern till båda filmerna och jag tyckte båda verkade lika bra. Jag valde dock Call me by your name för att det gick inte att reservera biljetter till Ted-filmen. Helst vill jag egentligen se The greatest showman men den skulle inte gå förrän sent på kvällen
18 jan, 2018 17:16 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Scorperion: I need your help! Jag tänkte gå på bio imorgon men jag kan inte bestämma vilken film jag ska se! Det står mellan Call me by your name och Ted - För kärlekens skull Någon här som har sett dessa filmer? Vilken är mest värd att lägga ca 130kr på?! Jag har inte sett nån av dem, men jag skulle satsa 100% på att filmen om Ted är fantastisk! Jag kollade trailern till båda filmerna och jag tyckte båda verkade lika bra. Jag valde dock Call me by your name för att det gick inte att reservera biljetter till Ted-filmen. Helst vill jag egentligen se The greatest showman men den skulle inte gå förrän sent på kvällen Den är säkert bra den också! Själv ska jag äntligen se den nya Star wars imorrn Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 18 jan, 2018 17:17 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Scorperion: I need your help! Jag tänkte gå på bio imorgon men jag kan inte bestämma vilken film jag ska se! Det står mellan Call me by your name och Ted - För kärlekens skull Någon här som har sett dessa filmer? Vilken är mest värd att lägga ca 130kr på?! Vad handlar Call me by your name om? Vet inte om jag har hört talas om den. Jag har kollat lite på den första Ted filmen men tycker tbh inte den var särskilt bra. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jan, 2018 17:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen