@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
18 jan, 2018 02:05 |
|
Zora
Elev |
Seriöst? inte ens någon e vaken här sitter man kvart över fem och glor.. Bara detta för APL.. upp fem och jag HATAR tidigar morgonar.. däröfr ogllar jag APL för man måste upp tidigt... sen när man väl e på plats hur kul som helst.. lite nervöst idag ska träffa min handledare för första gången idag.
Sen igår färgade jag om håret ^^ har blont på ena sidan då jag snaggat där och lite back i nacken sen långt på andra som blev rött i år ^^ hejdå blå men kommer säkert gå tillbaka til det senare igen hehe. ![]()
18 jan, 2018 05:16 |
|
Borttagen
|
Bara för mig som mugglis inte funkar på mobilen?
18 jan, 2018 09:48 |
|
Borttagen
|
Min ena känga gick sönder när jag kom till jobbet idag, hela sulan lossnade! Jag köpte dom för 200 kr på second hand. Jag har aktiviteter ikväll, vad ska jag då ha på fötterna? Sandalerna jag har på jobbet? Hinner inte hem och byta...
Kanske ska fixa med silvertejp eller nåt tillfälligt. Fast på mitt jobb finns typ bara kontorsmaterial och urinrör, så MacGyver:ig är jag inte xD 18 jan, 2018 11:07 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Atira: Se där.. man lär sig saker varje dag! Jag har dock inga planer på att börja spara i fonder ännu, men det kan ju kanske bli aktuellt någon dag man vet ju aldrig. ^^ Haha, men det är ju faktiskt något som alla borde veta då det är en rätt viktig grej =)
18 jan, 2018 11:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej, mugglis var nedstängt under ett tag. Ex, då Erfa kanske behöver fixa något.Bara för mig som mugglis inte funkar på mobilen? 18 jan, 2018 11:32 |
|
Vildvittra
Elev |
Idag fyller jag år, det har jag ingen lust med, haha xD
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 jan, 2018 11:56 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Idag fyller jag år, det har jag ingen lust med, haha xD Grattis! XD Haha xD Folk har ingen lust att fylla år, för då blir man ju äldre xD ![]()
18 jan, 2018 12:07 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Idag är det första gången någonsin jag blev glad över att min mens kom enbart så att jag kan prova min menskopp.
18 jan, 2018 12:23 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Idag fyller jag år, det har jag ingen lust med, haha xD GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!! 18 jan, 2018 13:34 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen