@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Signe tha toast: Den är ute nu. Skrivet av Borttagen: Blir jättebra Skrivet av Signe tha toast: Ska vi säga 140? Citera det här inlägget om du ser mig inloggad Skrivet av Borttagen: Gärna! Lägg upp som reserverat med ett pris som du tycker passar under 150 g Kan sälja ett rött I 17 jan, 2018 18:28 |
|
Signe tha toast
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack så mycketSkrivet av Signe tha toast: Den är ute nu. Skrivet av Borttagen: Blir jättebra Skrivet av Signe tha toast: Ska vi säga 140? Citera det här inlägget om du ser mig inloggad Skrivet av Borttagen: Gärna! Lägg upp som reserverat med ett pris som du tycker passar under 150 g Kan sälja ett rött I
17 jan, 2018 18:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Signe tha toast: Tack själv Skrivet av Borttagen: Tack så mycket Skrivet av Signe tha toast: Den är ute nu. Skrivet av Borttagen: Blir jättebra Skrivet av Signe tha toast: Ska vi säga 140? Citera det här inlägget om du ser mig inloggad Skrivet av Borttagen: Gärna! Lägg upp som reserverat med ett pris som du tycker passar under 150 g Kan sälja ett rött I 17 jan, 2018 18:29 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Kolla, Ada, där kommer en specialpolis!
– Ja, du, Säpofaen. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 jan, 2018 20:05 |
|
Meowsy
Elev |
Imorgon jobbar jag för allra första gången någonsin... är super nervös och min socialfobi gör det inte bättre. Panik, panik, panik.
17 jan, 2018 20:50 |
|
Snowy Owl
Elev |
Skrivet av Meowsy: Imorgon jobbar jag för allra första gången någonsin... är super nervös och min socialfobi gör det inte bättre. Panik, panik, panik. Åh! Synd att jag inte är i Malmö just nu, hade hållit dig sällskap. Men jag vet att du kan göra det, jag tror på dig. Kom bara ihåg att andas in och ut, gör ditt bästa. Var inte rädd att fråga om du får lov att ta en paus om det blir för mycket. accept yourself 17 jan, 2018 21:12 |
|
julia9 3/4
Elev |
mötte en kille i min parallell klass idag i korridoren som jag bråkade men den 1 januari, och jag hoppas han inte hann se att jag såg honom!!!!!
ANTECKNA! 17 jan, 2018 21:16 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
18 jan, 2018 00:01 |
|
Borttagen
|
Jag måste verkligen sova nu
18 jan, 2018 00:02 |
|
Solkatten
Elev |
Typ det finaste frieriet någonsin *gråter*
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jan, 2018 01:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen