@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jo ny användare kanske men du man kan leva utan dig duuh Skrivet av Borttagen: Jag är seriös. Sedan så vet jag att du skapar en ny användare för vem vill leva utan mig? Skrivet av Borttagen: men seriöst Skrivet av Borttagen: Förlorar tummar ofc! Tror du verkligen att jag är så mänsklig? Skrivet av Borttagen: Protesterar du för att du förlorar tummar eller för att du bryr dig? Skrivet av Borttagen: DU FÅR INTE!!!!!!! DU HAR BLIVIT MASTER OF DEATH OCH JAG FÖRLORAR TUMMAR! Har lust att radera denna användare 16 jan, 2018 21:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Kattbjörn: Fick flera samtal med inget uppringnings-id och svarade tillslut. Visade sig att det var polisen.. ööööhhh... obehagligt!!! vad ville de dig? och vad skulle de vilja mig? Nee, vill de nå mig kan de ringa från sin kundservice och koppla mig vidare eller nåe. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 jan, 2018 22:25 |
|
Solkatten
Elev |
Brukar få sådana lite då och då. Fick ett idag och ett igår... och för att det är just inget upprignings-id kan man inte heller blockera dem. Brukar alltid blockera om ett konstigt nummer ständigt ringer mig. I tisdags fick jag tydligen något samtal från Italien?? Har även en gång fått från Storbritannien och Kanada. Wtf?? Svarar aldrig på samtal som inte är från mina kontakter.. men man undrar ju vilka de är och vad fan de vill mig haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jan, 2018 22:29 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Kattbjörn: Fick flera samtal med inget uppringnings-id och svarade tillslut. Visade sig att det var polisen.. ööööhhh... obehagligt!!! vad ville de dig? och vad skulle de vilja mig? Nee, vill de nå mig kan de ringa från sin kundservice och koppla mig vidare eller nåe. Jag hade varit vittne till en smitningsolycka på en parkeringsplats så de ville bara ställa några frågor Tydligen kan myndigheter också se ut så där när de ringer, typ radiotjänst... 16 jan, 2018 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: GÖR DET INTEEEEEE! TA INTE BORT DIN ANVÄNDARE!Skrivet av Borttagen: Jo ny användare kanske men du man kan leva utan dig duuh Skrivet av Borttagen: Jag är seriös. Sedan så vet jag att du skapar en ny användare för vem vill leva utan mig? Skrivet av Borttagen: men seriöst Skrivet av Borttagen: Förlorar tummar ofc! Tror du verkligen att jag är så mänsklig? Skrivet av Borttagen: Protesterar du för att du förlorar tummar eller för att du bryr dig? Skrivet av Borttagen: DU FÅR INTE!!!!!!! DU HAR BLIVIT MASTER OF DEATH OCH JAG FÖRLORAR TUMMAR! Har lust att radera denna användare 16 jan, 2018 23:25 |
|
Frivolt
Elev |
17 jan, 2018 06:29 |
|
Emmi
Prefekt |
Förra året denhär tiden försvann 2 par handskar & 2 mössor. Mamma var såå arg. Gissa vem som hittade dem?
Igår. Vid missionskyrkan heh. Whops. Bara jag som varut dör i vår familj.. heh
17 jan, 2018 07:10 |
|
Borttagen
|
Engelska är inte min starka sida...
17 jan, 2018 11:19 |
|
Velleity
Elev |
Åhhh det e så himla jobbigt med vuxna som kommer fram o pratar med en när man sitter ensam o så, o typ frågar hur det är osv, o så blir man typ tvungen att prata med dem även om man inte vill xD
![]()
17 jan, 2018 12:13 |
|
Frivolt
Elev |
Har börjat kolla på serien Lucifer
Lucifer känns verkligen som en blandning mellan Castiel och Sherlock xD 17 jan, 2018 12:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen