Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 25001 25002 25003 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Har lust att radera denna användare
DU FÅR INTE!!!!!!! DU HAR BLIVIT MASTER OF DEATH OCH JAG FÖRLORAR TUMMAR!
Protesterar du för att du förlorar tummar eller för att du bryr dig?
Förlorar tummar ofc! Tror du verkligen att jag är så mänsklig?
men seriöst
Jag är seriös. Sedan så vet jag att du skapar en ny användare för vem vill leva utan mig?
Jo ny användare kanske men du man kan leva utan dig duuh

16 jan, 2018 21:45

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Kintsugi:
Spoiler:
Tryck här för att visa!.....obehagligt! för första gången på flera år fick jag ett samtal från en "inget uppringnings-id". En sak med alla försäljare som ringer från skitnummer, men sånt här hatar jag. @vägrasvara.


Fick flera samtal med inget uppringnings-id och svarade tillslut. Visade sig att det var polisen..



ööööhhh... obehagligt!!! vad ville de dig? och vad skulle de vilja mig? Nee, vill de nå mig kan de ringa från sin kundservice och koppla mig vidare eller nåe.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

16 jan, 2018 22:25

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Spoiler:
Tryck här för att visa!.....obehagligt! för första gången på flera år fick jag ett samtal från en "inget uppringnings-id". En sak med alla försäljare som ringer från skitnummer, men sånt här hatar jag. @vägrasvara.

Brukar få sådana lite då och då. Fick ett idag och ett igår... och för att det är just inget upprignings-id kan man inte heller blockera dem. Brukar alltid blockera om ett konstigt nummer ständigt ringer mig. I tisdags fick jag tydligen något samtal från Italien?? Har även en gång fått från Storbritannien och Kanada. Wtf?? Svarar aldrig på samtal som inte är från mina kontakter.. men man undrar ju vilka de är och vad fan de vill mig haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 jan, 2018 22:29

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Kintsugi:
Spoiler:
Tryck här för att visa!.....obehagligt! för första gången på flera år fick jag ett samtal från en "inget uppringnings-id". En sak med alla försäljare som ringer från skitnummer, men sånt här hatar jag. @vägrasvara.


Fick flera samtal med inget uppringnings-id och svarade tillslut. Visade sig att det var polisen..



ööööhhh... obehagligt!!! vad ville de dig? och vad skulle de vilja mig? Nee, vill de nå mig kan de ringa från sin kundservice och koppla mig vidare eller nåe.


Jag hade varit vittne till en smitningsolycka på en parkeringsplats så de ville bara ställa några frågor
Tydligen kan myndigheter också se ut så där när de ringer, typ radiotjänst...

16 jan, 2018 22:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Har lust att radera denna användare
DU FÅR INTE!!!!!!! DU HAR BLIVIT MASTER OF DEATH OCH JAG FÖRLORAR TUMMAR!
Protesterar du för att du förlorar tummar eller för att du bryr dig?
Förlorar tummar ofc! Tror du verkligen att jag är så mänsklig?
men seriöst
Jag är seriös. Sedan så vet jag att du skapar en ny användare för vem vill leva utan mig?
Jo ny användare kanske men du man kan leva utan dig duuh
GÖR DET INTEEEEEE! TA INTE BORT DIN ANVÄNDARE!

16 jan, 2018 23:25

Frivolt
Elev

Avatar

+3


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi65.tinypic.com%2F2vxkci8.gif

17 jan, 2018 06:29

Emmi
Prefekt

Avatar

+1


Förra året denhär tiden försvann 2 par handskar & 2 mössor. Mamma var såå arg. Gissa vem som hittade dem? ..
Igår. Vid missionskyrkan heh. Whops. Bara jag som varut dör i vår familj.. heh

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

17 jan, 2018 07:10

Borttagen

Avatar


Engelska är inte min starka sida...

17 jan, 2018 11:19

Velleity
Elev

Avatar


Åhhh det e så himla jobbigt med vuxna som kommer fram o pratar med en när man sitter ensam o så, o typ frågar hur det är osv, o så blir man typ tvungen att prata med dem även om man inte vill xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Fdff636f21bb88c6a27fdf4bae06e3be8%2Ftumblr_inline_nt7i2hbNYe1tqgo91_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmrwgifs.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F05%2FYoure-Just-As-Sane-As-I-Am-Luna-In-Harry-Potter-Gif.gif

17 jan, 2018 12:13

Frivolt
Elev

Avatar


Har börjat kolla på serien Lucifer den är riktigt bra

Lucifer känns verkligen som en blandning mellan Castiel och Sherlock xD

17 jan, 2018 12:18

1 2 3 ... 25001 25002 25003 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.