Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
YES
Elev |
15 maj, 2013 22:06 |
|
Borttagen
|
ödfjgaöfgafgd
Varje gång vi får ögonkontakt börjar han le litegrann och det händer minst 10 gånger idag under 1 timme EDIT: Det är inte ett vänskapligt leende utan mer generat nästan. Som man brukar le när det är någon man gillar eller så... Men jag kan ha fel ;_; 15 maj, 2013 22:09 |
|
Frivolt
Elev |
Jag vet inte vad jag vill med en viss person ;O
Kan någon tala om för mig vad jag vill? xO please? x) 15 maj, 2013 22:14 |
|
Kedjebrev
Elev |
han skrev att han visste att han har besvarade känslor från tjejen han är intresserad av, och att hon visste om vad han kände med på sin ask.fm
..... ....... ........... Happ. Då handlar det ju inte om mig. Borde kommit över honom för längesen för jag kommer ju ändå A L D R I G bli tillsammans med honom. fml. Men det går bara inte. Och sen var han helt sjukt vacker idag och jag smälter hundra gånger om. Ååh vill inte mer.
http://Kaosregn.blogg.se
15 maj, 2013 22:23 |
|
MonsterCookie
Elev |
haha maybe if i whine about you not talking to me on fb for a week you'll write to me again
Spoiler: Tryck här för att visa! wolfstar deserved better. 15 maj, 2013 22:29 |
|
scarhead
Lärare |
hantyckerjagärdensnyggastetjejeniminklass(obsvigårinteisammaklass)ochnärjagsatacksåskrevhan''♥''tillbakaingetvarsågodellernågotutanhanskrevetthjärtaettfuckinghjärtatillmigjagdör
17 maj, 2013 22:58 |
|
Dramione99
Elev |
Killen jag gillar tittar inte mer än nödvändigt på mig, tyvärr. Han och jag var på G ett tag, men sedan sabbade jag väl allt i vanlig ordning.
Killen som är hans bästa vän flirtar med mig. Han tittar alldeles för mycket och beter sig mot mig som man inte gör mot någon annan tjej. Hans andra bästa vän är jag väldigt bra kompis med. Och han har börjat rodna när han pratar med mig. Vi har varit väldigt bra kompisar länge och brukar alltid skoja och ge varandra komplimanger liksom. Hans tredje bästa polare är bara sjukt strange i min närvaro. Min kompis säger att när jag är med blir han helt förändrad och knäpp. Han tjafsar alltid med mig, för det är typ hans sätt att visa sig. VAD ÄR DETTA EGENTLIGEN? JAG FÖR FÖRVIRRAD. PUNKT. 17 maj, 2013 23:59 |
|
Elma00
Elev |
Våra blicka möttes och han log... Seriöst, klarar inte av det här.
MENJAGÄRSÅLYCKLIGHELATIDEN!!! JAg var kär i en kille i 3 år, och han fick mig att känna mig mer värdelös och ful för varje dag som gick. Men nu, när jag är 95% säkerpå att han gillar mig, blir känner jag mig vacker typ hela tiden ♥♥♥♥♥♥♥
19 maj, 2013 11:35 |
|
hyperion
Elev |
Är så äckligt jävla in like with her att det finns inte. Vill inte säga kär, för det har jag alltid trott om alla andra innan också och sen insett att nä, jag var aldrig kär på riktigt.
Men jag vill så gärna att hon ska gilla mig på det sättet. Ugh. Vet inte ens om hon gillar tjejer på det sättet alls? Fast en gång när vi alla hade varit uppe lite för länge och klockan var fyra på morgonen och vi pratade om grejer så sa hon att det skulle vara mysigt med en flickvän, kanske, typ. Jag vet inte. Och inatt, vi hade varit hemma ett gäng hemma hos mig och kollat på ESC och alla andra drog hem förutom hon så vi trängde ihop oss i min säng och jag ville bara ligga där förevigt. Och hon är en av mina bästa vänner liksom, och vi umgås i samma grupp och skulle det bli awkard om jag sa något? Sen finns det en kille i vår grupp som är så obsessed med henne att jag nästan mår dåligt för hans skull, för hon har gjort tydligt att hon inte gillar honom mer än som vän och han bryter ihop bara hon sitter och kramar på någon av oss i princip. Så det är lite awkward mellan dem där, men det är bara någonting han skapar liksom. Men frågan är hur hon skulle reagera om jag sa något. För jag vill inte att något ska förändras till något sämre, inte mellan oss eller i gruppen och vad fan gör man regthearshgeahe. Jag vet inte längre. AAAAH. Edit: Jag tänker inte säga något. Efter ett samtal mellan några idag så blir det bäst så. Det skulle kunna förstöra så mycket, det är inte värt det. Inte alls. ![]()
19 maj, 2013 19:48 |
|
Elma00
Elev |
Funderar seriöst på att fråga honom. Men jag är så dålig att jag inte klarar av det. Kommer förmodligen bli att jag bestämmer mig, men sedan ångrar mig jättemycket, ligger i sängen och gråter till jag bestämer mig för att det är bäst att inte göra det.
23 maj, 2013 12:31 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen