Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami såg på henne och sa.
-Jaså
19 okt, 2015 12:31
|
|
Borttagen
|
Lola log emot honom
-nyfiken
sa hon och smakade på amten
-gott
sa hon
19 okt, 2015 12:33
|
|
Borttagen
|
Yami log och åt av maten och log och sa inget mer om det han tänkte göra idag
19 okt, 2015 13:01
|
|
Borttagen
|
Lola log emot honom
-såsen var jätte god
sa hon mjukt oc kollade på maten sen på hoonm, hela hon lös av lycka
(hon får rangen som prinsessa när hon blir trolovad va?)
19 okt, 2015 13:02
|
|
Borttagen
|
(Ja det får hon)
Yami log och kunde inte låta bli att vara nervös
19 okt, 2015 13:31
|
|
Borttagen
|
okej
Lola log lite och åt lugnt på maten och granskadeo mgvingienn samtidigt av nyfikenhet.
-du kansek få dra mig ifrån platsen
sa hon på sok
19 okt, 2015 13:34
|
|
Borttagen
|
Yami flinade och sa.
-Om jag lever då
19 okt, 2015 13:58
|
|
Borttagen
|
Lola kollade på honom och flinar
-Vaddå? tror du inte du ska överleva kvöllen?
frågade hon och log snart mjukt emot honom
19 okt, 2015 13:59
|
|
Borttagen
|
Yami skrattade och sa.
- Självklart överlever jag kvällen.
Det var bara ett konstigt talesätt
19 okt, 2015 14:18
|
|
Borttagen
|
Lola log lugnt till
-jaha okej, väldigt konstigt talesätt
sa hon och kolade på honom
19 okt, 2015 14:19
|
Du får inte svara på den här tråden.