Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Luke,sa jag svagt.Det är jag Lilja
21 aug, 2013 22:54 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 aug, 2013 23:03 |
|
Borttagen
|
"Luke,vad har hänt,sa jag ängsligt.
21 aug, 2013 23:04 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 aug, 2013 23:04 |
|
Borttagen
|
"Luke,Mas sa till mig att du och Kelly har en hemlig relation bakom min rygg,snyftade jag
21 aug, 2013 23:07 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 aug, 2013 23:08 |
|
Borttagen
|
"Men jag fick ett sms av Mas att han ljög. Förlåt för att jag bara stack,jag blev chockad.
21 aug, 2013 23:10 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 aug, 2013 23:14 |
|
Borttagen
|
"Barnet sitter i bilen,jag vill att du följer med oss hem.
21 aug, 2013 23:16 |
|
Borttagen
|
(mas ljög inte! han trodde fel)
Jag skickade ett till sms till lilja där det stod: ''bara så att du inte ska missförstå mig så ljög jag INTE! jag brydde mig inte om att kolla vem det var, jag bara trodde att det var luke och då sa jag att det var luke men jag LJÖG INTE! och som du vet så var det inte luke'' 22 aug, 2013 08:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen