Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
9 nov, 2013 17:33 |
|
Borttagen
|
eftersom jag
är i underjorden var rummet hugget direkt ur sten. Det brann ur en brasa och jag satt mig i en av fåtöljerna. 9 nov, 2013 17:34 |
|
Queen Boo
Elev |
''Nope''
jag är jättecoolig älska mig plz 9 nov, 2013 17:42 |
|
Borttagen
|
Jag tänkte: Undrar varför Dumbledore vill att jag ska spionera på See?
9 nov, 2013 17:48 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ler för mig själv.
jag är jättecoolig älska mig plz 9 nov, 2013 18:38 |
|
Borttagen
|
Jag reser mig upp igen och går en genväg ut i den mörka natten och ser See och Sarah
9 nov, 2013 18:39 |
|
Queen Boo
Elev |
''Royan!''
jag är jättecoolig älska mig plz 9 nov, 2013 18:42 |
|
Borttagen
|
"vad är det!" Skriker jag
9 nov, 2013 18:44 |
|
Queen Boo
Elev |
'Kom! Jag tror Sarah försöker dränka sig eller något!''
jag är jättecoolig älska mig plz 9 nov, 2013 18:46 |
|
Borttagen
|
Jag springer mot dom och kollar förskräckt på Sarah
"Sarah! Vad gör du?" 9 nov, 2013 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen