Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!
Satt i chock i flera minuter. Kunde inte andas från det att det knackade på dörren. Först nu jag har stängt munnen! OMG"!!!!! This IS NOT HAPPENING!!!!! Jag har inga ooord! Fa faaaan!!!
28 sep, 2012 08:14 |
|
EmahS
Elev |
Varför måste jag jobba på fredagar? Jag vill vara hemma och kolla på Glee!
Har ju både nya avsnittet (som bör ses typ 2 gånger om dagen i början) Och sen hela s.3! Har bara hunnit 5 avsnitt där
28 sep, 2012 09:13 |
|
Tvilling
Elev |
OOH MY GOOOOD.
Spoiler: Tryck här för att visa! ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 28 sep, 2012 10:58 |
|
Borttagen
|
Är jag den ända som inte fattar grejen med Glee?
28 sep, 2012 11:18 |
|
ikka
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! I sometimes write in English when I'm upset, OK? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
28 sep, 2012 11:47 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är jag den ända som inte fattar grejen med Glee? Nej då. Men i den här tråden tror jag nog att du kan vara det tyvärr. 28 sep, 2012 11:48 |
|
Savi
Elev |
28 sep, 2012 16:09 |
|
hyperion
Elev |
28 sep, 2012 16:10 |
|
APELSiiN
Elev |
ASSSSÅ, jag såg avsnittet när vi hade håla i skolan, jag började gråta riktigt högt och småskrika osv min kompis bara: åh nej du är pinsam....
men asssså åhhhhhåhåh Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
28 sep, 2012 16:22 |
|
EmahS
Elev |
Okey. så Finn, Emma & Will sjunger The Scientist i ep.4.
KILL ME?! Sämsta jävla skiten. No offence mot er som gillar dem, men de kan vara de 3 personers röster som jag gillar minst i hela glee. och de kommer förstöra låten.
28 sep, 2012 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen