Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
27 nov, 2012 12:02 |
|
IamAK
Elev |
hmm... tycker att dom är ganska lika faktiskt. säger max.
27 nov, 2012 12:13 |
|
Borttagen
|
Jag är mer för McDonalds! ♥ Men om jag ska välja någon så väljer jag väl Burger King för dem verkar ha så bra rykte.
27 nov, 2012 12:34 |
|
Borttagen
|
MAX. End of story.
Kan inte äta på varken BK eller Donken längre. 27 nov, 2012 12:43 |
|
LunaLove<3
Elev |
27 nov, 2012 13:40 |
|
Little J
Elev |
27 nov, 2012 14:24 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Jag bryr mej inte riktigt så mkt men jag bukar äta på Max mer än på Burger King så jag säger nog ändå...MAX!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 27 nov, 2012 16:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-27 kl. 16:08
|
|
Borttagen
|
MAX
27 nov, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Burger King, Max är så jävla äckligt!
27 nov, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
Både och denna gång men jag har mest varit på Max
27 nov, 2012 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen