Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
madeleinegranger
Elev |
26 sep, 2012 10:28 |
|
LIA15
Elev |
26 sep, 2012 17:11 |
|
Lordlollo
Elev |
26 sep, 2012 17:15 |
|
dobby10
Elev |
alla får en stor stor kram på mugglis
Söker kort 26 sep, 2012 19:50 |
|
Savi
Elev |
Nu är jag så där lite självisk och ger mig själv en kram för jag verkligen behöver det...
*hint* I need hugs...
26 sep, 2012 19:51 |
|
dobby10
Elev |
vem då
Söker kort 26 sep, 2012 19:53 |
|
hyperion
Elev |
Till min skotte som jag ska bo hos när jag åker till Skottland på söndag för hon verkar väldigt awesome osv.
![]()
26 sep, 2012 20:47 |
|
dobby10
Elev |
alla får en kram
Söker kort 26 sep, 2012 20:48 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av hyperion: Till min skotte som jag ska bo hos när jag åker till Skottland på söndag för hon verkar väldigt awesome osv. Ååååh va kul! Sjukt avis!
26 sep, 2012 20:52 |
|
Elley
Elev |
26 sep, 2012 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen