Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

I can´t forget...

Forum > Fanfiction > I can´t forget...

1 2 3 ... 24 25 26 27
Användare Inlägg
jullanbrullan19
Elev

Avatar


Nästa vecka....
Sorry! är fortfarande lite sjuk

23 september <3

29 okt, 2011 11:19

Borttagen

Avatar


oki!! krya på dig!!!!

29 okt, 2011 15:36

Mrs Malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
oki!! krya på dig!!!!

Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid!

29 okt, 2011 15:42

ol!v!a
Elev

Avatar


kan du skriva siffran på kapitlet nästa gång

bara undrar

29 okt, 2011 16:14

marraboo98
Elev

Avatar


Jätte bra länktar till nästa kapitel

läs gärna min FF http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7948&amp;page=6#p375115 handlar om Mione som blir kär i Draco

29 okt, 2011 22:33

Issa_99
Elev

Avatar


Jätte bra !!!! Mer ? !!!

♥Veronica Maggio♥Timbuktu♥

30 okt, 2011 09:36

Dini99
Elev

Avatar


Snälla Julia skriv nu!!! ♥

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

30 okt, 2011 11:24

jullanbrullan19
Elev

Avatar


Kapitel 26

Jag vände mig långsamt om, medans jag höll min tekopp stadigt i handen.
"S-ska vi titta i varandras tekoppar?" Sa han och svalde en stor, nervös klump i halsen.
"Ledsen Neville, men man ska jobba med den man sitter brevid".
Jag vände mig samtidigt om för att börja spå med min partner, men upptäckte sedan att personen brevid mig var inget mer än borta.
"Proffessorn! Vart är Padma?"
"Padma....Jo Padma! Padma har tyvärr gått upp till uppehållsrummet, efter svåra magknipor".
Jag vände mig sedan om mot Neville och gav honom ett smått leende.
Han satte sig brevid mig och vi satte igång.
"Jag ser....jag ser....ehh..? Proffessorn vad är detta?" sa Neville osäkert.
Med en snurr och ett svängingt danssteg, kom proffessor Trelawny äntligen och tittade i min tekopp.
Proffessor Trelawny granskade koppen noga och länge, och utan förvarning hoppade hon förskräckt till i ett högt "DUNNS!".
"Åhhh stackars flicka, åhh stackars....!"
"Vad är det frågan om proffessorn?" hörde jag Seamus Finnigan skrika från andra änden av rummet. Efter en kort sekund, hade alla elever riktat sina huvuden mot vårat bord.
"J-jag tror vi slutar för idag...Elever! Packa ihop era böcker och ställ gärna kopparna på mitt bord."
Jag gjorde som proffessorn sa, och gick sedan ut ur klassrummet. Efter mig kunde jag höra:
"Hermione! Du stannar här!"

23 september <3

19 nov, 2011 10:56

Detta inlägg ändrades senast 2011-11-20 kl. 09:18
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Jätte bra! Har värklign kägtay efter mer:d

19 nov, 2011 13:57

Bombarda
Elev

Avatar


super bra !
bara en liten sak Tyverr stavas tyvärr

Kärlek till alla!

20 nov, 2011 00:24

1 2 3 ... 24 25 26 27

Forum > Fanfiction > I can´t forget...

Du får inte svara på den här tråden.