Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A. Skåne

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

1 2 3 ... 24 25 26 ... 340 341 342
Användare Inlägg
Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Okej, vem tar saft?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

12 okt, 2011 18:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Wingardium Leviosa:
Okej, vem tar saft?


Eh... Jag kan ta med mig? 8DDD
Jag gör en lista som jag tar med mig till affären dagen innan eller nått. Havreflarn och saft... owo

Men vilken saft ska man köpa? =D
Inte jordgubb eller hallon för det gillar inte Minidjuret... :c

12 okt, 2011 19:00

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Nej fy, inte jordgubb. Men annars spelar det ingen roll för mig. C:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

12 okt, 2011 19:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Wingardium Leviosa:
Nej fy, inte jordgubb. Men annars spelar det ingen roll för mig. C:


Akei. ^^

12 okt, 2011 19:09

Minidjuret
Elev

Avatar

+2


Jag vet;


JAG TAR MED MIG SVARTVINBÄRSSAFT! 8D
ÄR DU NÖJD NU NENDRA NÄR JAG OCKSÅ HAR CAPS LOCK? C:

12 okt, 2011 19:59

Fluffi
Elev

Avatar


gLÖM INTE MAAJ , SKA OCKSÅ MED

PERCYYYYYY

12 okt, 2011 20:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Jag vet;


JAG TAR MED MIG SVARTVINBÄRSSAFT! 8D
ÄR DU NÖJD NU NENDRA NÄR JAG OCKSÅ HAR CAPS LOCK? C:


ÖKAJ. VILL ALLA HA SVARTVINBÄRSSMAK? owo

Btw, Shikes kommer nog! =D

12 okt, 2011 21:01

lillamymin
Elev

Avatar


lillamymin får egentligen inte dricka/äta svartvinbär.....Men hon kan ta med sig sin egen saft. PROBLEMET LÖST!

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

12 okt, 2011 21:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av lillamymin:
lillamymin får egentligen inte dricka/äta svartvinbär.....Men hon kan ta med sig sin egen saft. PROBLEMET LÖST!


Ohhh... OKEJ! =D
DÅ TAR MINIDJURET MED SIG SAFT OCH POPCORN! =D

13 okt, 2011 08:10

Minidjuret
Elev

Avatar


JES JES, SAFT OCH POPCORN! 8D

BTW, VARFÖR FÅR INTE LILLAMYMIN INTE DRICKA/ÄTA DET? S:

13 okt, 2011 10:37

1 2 3 ... 24 25 26 ... 340 341 342

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

Du får inte svara på den här tråden.