F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
12 okt, 2011 18:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Wingardium Leviosa: Okej, vem tar saft? Eh... Jag kan ta med mig? 8DDD Jag gör en lista som jag tar med mig till affären dagen innan eller nått. Havreflarn och saft... owo Men vilken saft ska man köpa? =D Inte jordgubb eller hallon för det gillar inte Minidjuret... :c 12 okt, 2011 19:00 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
12 okt, 2011 19:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Wingardium Leviosa: Nej fy, inte jordgubb. Men annars spelar det ingen roll för mig. C: Akei. ^^ 12 okt, 2011 19:09 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag vet;
JAG TAR MED MIG SVARTVINBÄRSSAFT! 8D ÄR DU NÖJD NU NENDRA NÄR JAG OCKSÅ HAR CAPS LOCK? C: 12 okt, 2011 19:59 |
|
Fluffi
Elev |
gLÖM INTE MAAJ , SKA OCKSÅ MED
PERCYYYYYY 12 okt, 2011 20:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Jag vet; JAG TAR MED MIG SVARTVINBÄRSSAFT! 8D ÄR DU NÖJD NU NENDRA NÄR JAG OCKSÅ HAR CAPS LOCK? C: ÖKAJ. VILL ALLA HA SVARTVINBÄRSSMAK? owo Btw, Shikes kommer nog! =D 12 okt, 2011 21:01 |
|
lillamymin
Elev |
lillamymin får egentligen inte dricka/äta svartvinbär.....Men hon kan ta med sig sin egen saft. PROBLEMET LÖST!
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 12 okt, 2011 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lillamymin: lillamymin får egentligen inte dricka/äta svartvinbär.....Men hon kan ta med sig sin egen saft. PROBLEMET LÖST! Ohhh... OKEJ! =D DÅ TAR MINIDJURET MED SIG SAFT OCH POPCORN! =D 13 okt, 2011 08:10 |
|
Minidjuret
Elev |
JES JES, SAFT OCH POPCORN! 8D
BTW, VARFÖR FÅR INTE LILLAMYMIN INTE DRICKA/ÄTA DET? S: 13 okt, 2011 10:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen