SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
31 aug, 2011 13:33 |
|
NinaE
Elev |
jag vill ha sommarlov ♥ inte skola
31 aug, 2011 14:13 |
|
Latmask
Elev |
Första dagen i skolan och jag har inget positivt att säga. Hatar skolan.
31 aug, 2011 14:22 |
|
Borttagen
|
Skolan pwns ♥
Den första bra (awesome) skolan jag gått på ever c: 31 aug, 2011 16:39 |
|
Borttagen
|
Fick sluta tidigare idag : DDD Hade lång idrott, kort matte och kort spanska. YEAH
31 aug, 2011 17:01 |
|
evut
Elev |
Jag hatar skolan, jag pluggar och är rätt så duktig, but i still hate it.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
31 aug, 2011 17:03 |
|
childhoodlight
Elev |
Precis när jag kom hem satte jag mig med läxorna. Så himla skönt! Känner på mig att det här läsåret kommer bli awesome nu när jag verkligen pushar mig och har motivation :-) Ska försöka höja alla mina 9 VG:n till MVG, och om jag lyckas kommer jag ha 11 MVG när jag går ut nian. Awesome!
31 aug, 2011 17:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Precis när jag kom hem satte jag mig med läxorna. Så himla skönt! Känner på mig att det här läsåret kommer bli awesome nu när jag verkligen pushar mig och har motivation :-) Ska försöka höja alla mina 9 VG:n till MVG, och om jag lyckas kommer jag ha 11 MVG när jag går ut nian. Awesome! Kul att det känns så bra! Kom ihåg bara att skilja på att pusha och pressa dig, och lycka till! :> 31 aug, 2011 17:46 |
|
expelliarmus
Elev |
childhoodlight
Det är skitbra med mål och ambition, men tänk på att om du inte klarar det så är det inget misslyckande! :-) Du är duktig och bra hur det än går. Jag blev skitledsen när jag gick ut nian med "bara" 11 MVG och resten VG;n. Jag siktade på alla MVG;n. Nu i efterhand förstår jag inte ens hur jag orkade få ihop dom betygen jag fick! Jag pressade mig själv i onödan och blev besviken över någonting som egentligen inte betydde särskilt mycket. (alla kommer in på gymnasiet sålänge man är godkänd, typ) Jag hade ingenting att oroa mig över egentligen, men prestationsångesten blev skyhög :c SKAFFA DIG ALDRIG PRESTATIONSÅNGEST, and if you have, get rid of it.
31 aug, 2011 17:50 |
|
Borttagen
|
jag gillar skolan at times, men jag orkar inte med betygen. Det är så sjukt, på något sätt. Att den som har högst betyg automatiskt får mer val. Betyder den person som inte har så höga betyg lika mycket då?
31 aug, 2011 17:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen