Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem är ni mest lik??

Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??

1 2 3 ... 24 25 26 ... 58 59 60
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Utseendemässigt: Jag kan få exakt Narcissas frisyr i DHP2, har bruna ögon och är lite halvblek. Men mitt hår är svartbrunt & kan bli stort + att mina ögon kan bli stora - Bellatrix. (Mina vänner säger alltid att jag borde cosplaya BL.)
Men annars är jag nog personligen ganska lik Fred,George & Ron.
Kan även vara ganska random, så lite Luna också

15 aug, 2011 18:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Utseendemässigt: Jag kan få exakt Narcissas frisyr i DHP2, har bruna ögon och är lite halvblek. Men mitt hår är svartbrunt & kan bli stort + att mina ögon kan bli stora - Bellatrix. (Mina vänner säger alltid att jag borde cosplaya BL.)
Men annars är jag nog personligen ganska lik Fred,George & Ron.
Kan även vara ganska random, så lite Luna också


Det bor nog en Luna i oss alla

15 aug, 2011 18:24

Borttagen

Avatar


Haha ja precis!

15 aug, 2011 18:25

Borttagen

Avatar


Men det är ju bara bra, för Luna är cool

15 aug, 2011 18:29

Borttagen

Avatar


Luna är supersöt!

15 aug, 2011 18:30

Borttagen

Avatar


Ja, det är hon verkligen.

15 aug, 2011 18:32

Wingla
Elev

Avatar


I personligheten är jag nog mest lik ginny
utseendet Hermione och luna typ

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1199.photobucket.com%2Falbums%2Faa472%2Fnominas%2FGifs%2FHi%2Fawkwardhi.gif

16 aug, 2011 01:04

Obliviate
Elev

Avatar


Haha, har ingen aning. Luna? xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lmacemIUX01qg1l58o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lpq06oZ1et1qb9qh4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages.wikia.com%2Fharrypotter%2Fimages%2F8%2F88%2FDraco_transfigured_by_Moody_into_a_ferret.gif

16 aug, 2011 01:05

Borttagen

Avatar


Man är typ en blandning mellan allihopa ^^,

16 aug, 2011 08:39

Borttagen

Avatar


Väldigt mycket Luna i personligheten.. Har alltid varit det, och sen lite Harry ^^
Och i utseendet... Lite Luna också, förutom håret och ögonen ^^
Har ganska stora, öppna ögon.
(Har ett grönt och ett brunt öga, så lite svårt att säga vem man liknar då.)

16 aug, 2011 09:07

1 2 3 ... 24 25 26 ... 58 59 60

Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??

Du får inte svara på den här tråden.