Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Utseendemässigt: Jag kan få exakt Narcissas frisyr i DHP2, har bruna ögon och är lite halvblek. Men mitt hår är svartbrunt & kan bli stort + att mina ögon kan bli stora - Bellatrix. (Mina vänner säger alltid att jag borde cosplaya BL.)
Men annars är jag nog personligen ganska lik Fred,George & Ron. Kan även vara ganska random, så lite Luna också 15 aug, 2011 18:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Utseendemässigt: Jag kan få exakt Narcissas frisyr i DHP2, har bruna ögon och är lite halvblek. Men mitt hår är svartbrunt & kan bli stort + att mina ögon kan bli stora - Bellatrix. (Mina vänner säger alltid att jag borde cosplaya BL.) Men annars är jag nog personligen ganska lik Fred,George & Ron. Kan även vara ganska random, så lite Luna också Det bor nog en Luna i oss alla 15 aug, 2011 18:24 |
|
Borttagen
|
Haha ja precis!
15 aug, 2011 18:25 |
|
Borttagen
|
Men det är ju bara bra, för Luna är cool
15 aug, 2011 18:29 |
|
Borttagen
|
Luna är supersöt!
15 aug, 2011 18:30 |
|
Borttagen
|
Ja, det är hon verkligen.
15 aug, 2011 18:32 |
|
Wingla
Elev |
16 aug, 2011 01:04 |
|
Obliviate
Elev |
16 aug, 2011 01:05 |
|
Borttagen
|
Man är typ en blandning mellan allihopa ^^,
16 aug, 2011 08:39 |
|
Borttagen
|
Väldigt mycket Luna i personligheten.. Har alltid varit det, och sen lite Harry ^^
Och i utseendet... Lite Luna också, förutom håret och ögonen ^^ Har ganska stora, öppna ögon. (Har ett grönt och ett brunt öga, så lite svårt att säga vem man liknar då.) 16 aug, 2011 09:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen